خرید ورق آلومینیوم سینوسی

ورق آلومینیوم فرمدار

در صنعت برای ساخت و ساز ها معمولا به دلیل طول عمر بالا و خوردگی پایین از فلز آلومینیوم استفاده میکنند و این فلز ح به صورت فرم های مختلفی ارائه شود . یکی از فرم های معروف آلومینیوم ورق آلومینیوم سینوسی است . این ورق به دلیل خوردگی و زنگ زدگی پایین و همچنین وزن کم به عنوان پوششی برای بام و شیروانی ها استفاده میشود . اگر به دنبال خرید ورق آلومینیوم سینوسی با قیمت مناسب هستید سایت اکوآرک این ورق ها را با کیفیتی مناسب و قیمتی ایده آل به فروش می رساند .

خصوصیات فلز آلومینیوم

آلومینیوم یکی از عنصر های صنعتی جدول مندلیف است که در زندگی انسان ها کاربرد های بسیاری دارد . پس از استخراج آلومینیوم و خالص سازی از آن آلیاژ های مختلفی در بازار ارائه میشود. ورق های آلومینیوم در صنایع مختلفی استفاده میشود که این فلز در هر صنعتی نقش مختلفی را برعهده میگیرد .

ورق آلومینیوم سینوسی

برای اینکه فلز آلومینیوم بتواند جذابیت خاصی را به محیط ببخشد آن را رنگ میکنند و به صورت رنگ های مختلفی در بازار ارائه میکنند . در صنعت برای افزایش استحکام آلومینیوم آن را در فرم های مختلفی می سازند .ورق آلومینیوم سینوسی – ورق آلومینیوم شادولاین – ورق آلومینیوم با فرم ذوزنقه نمونه هایی از آلومینیوم فرمدار هستند .

طراحی و ساخت ورق آلومینیوم سینوسی

طراحی و ساخت ورق های آلومینیوم با فرم های مختلف سبب میشود تا علاوه بر استحکام به محیط نیز جذابیت خاصی ببخشد .ورق آلومینیوم سینوسی نمونه ای از ورق آلومینیوم فرمدار است که در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار ارائه میشود . شما میتوانید ورق آلومینیوم سینوسی را به عنوان پوشش برای سقف و شیروانی تهیه کنید .

بیشتر بخوانید :  قیمت روز ورق آلومینیوم پانچ

ورق آلومینیوم سینوسی

ویژگی خاص ورق آلومینیوم سینوسی

این ورق ها با شکل خاص خود سبب کاهش فشار وارد شده از سوی بارش باران میشوند .شکل کرکره ای و موجدار ورق های آلومینیوم سینوسی سبب شده تا هنگام بارندگی آب به راحتی جمع نشود و آب گرفتگی ایجاد نشود . ورق آلومینیوم سینوسی به دلیل ابعاد مناسب و ساختار فیزیکی خود میتواند مطابق نیاز شما ارائه شود و این امر سبب تسریع شدن نصب در شیروانی یا سقف ها میشود . وزن سبک و مناسب آن سبب میشود تا هیچگونه فشاری بر روی بام یا سقف وارد نشود .

طول عمر ورق آلومینیوم سینوسی

معمولا در شرایط آب و هوایی بسیار بد و بارانی نیازمند ورق فلزی که بتواند پوشش مناسبی را ارائه دهد هستیم اما فلزات معمولا به دلیل واکنش شیمیایی با اکسیژن بسیار سریع زنگ میزنند و بخصوص در حضور رطوبت سرعت این واکنش شیمیایی بسیار سریع تر میشود .فلز آلومینیوم به دلیل زنگ زدگی پایین و خوردگی کم میتواند در این شرایط بسیار مفید واقع شود و به همین علت ورق آلومینیوم سینوسی طول عمر بالایی دارد و به راحتی در بدترین شرایط آب هوایی مقاوم است.
ورق آلومینیوم سینوسی یکی از ورق های فرمدار آلومینیوم است که کاربرد های بسیاری دارد . اگر به دنبال خرید این ورق با قیمت مناسب هستید به شما توصیه میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اکوآرک مراجعه کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *