قیمت روز ورق آلومینیوم پانچ

در گذشته برای نمای ساختمان ها بیشتر از مصالح ساختمانی همانند آجر و … استفاده می شده است با پیشرفت مصالح ساختمانی این نماهای قدیمی جای خود را به نماهای جدید همانند انواع سنگ های ساختمانی داده است اما امروزه برای نماهای ساختمان از فلزات نیز استفاده می شود یکی از این محصولات آلومینیوم پانچ شده است قیمت روز ورق آلومینیوم پانچ شده بستگی به قیمت های جهانی آلومینیوم دارد.

قیمت روز ورق آلومینیوم پانچ

موارد استفاده از ورق آلومینیوم پانچ

موارد استفاده از ورق آلومینیوم پانچ از ورق آلومینیوم پانچ شده بیشتر برای نما دادن به ساختمان استفاده می شود استفاده از این محصول مزایای زیادی برای ساختمان دارد که به برخی از آن ها در زیر اشاره می کنیم:

  • آلومینیوم ورقی سبک است به همین دلیل استفاده از این محصول وزن کمی را به ساختمان تحمیل می کند و از این نظر برای استحکام بیشتر ساختمان در هنگام بروز حوادث مفیدتر است.
  • استفاده از آلومینیوم می تواند به عنوان یک عایق صوتی عمل کند برای این کار می توان سقف ساختمان ها را با این محصول پوشاند تا در هنگام ایجاد سر و صدا بر روی پشت بام این صدا به منزل منتقل نشود.
  • آلومینیوم پانچ شده نمای زیبایی دارد این زیبایی نیز به دلیل وجود پانچ ها و سوراخ های متعدد و زیبا بر روی این محصول می باشد به دلیل همین زیبایی خاص استفاده از آن در نماهای جلوی ساختمان ها بیشتر شده است.
  • به دلیل رنگ پذیر بودن ورق های آلومینیوم می توان طرح های جدید و رنگی را از آن ها پدید آورد به عبارت دیگر می توان بر اساس سلیقه خود با استفاده از رنگ های پودری اشکال متفاوتی را از این محصولات پدید آورد.
بیشتر بخوانید :  فروش بی سابقه ارزان ورق فلزی براق از بازار اصفهان

مرکز فروش ورق آلومینیوم پانچ

مرکز فروش ورق آلومینیوم پانچ مرکز فروش ورق پانچ شده انواع مختلفی از این محصولات را تولید و در اختیار مشتری ها قرار می دهد این مراکز فروش با استفاده از برترین تجهیزات همانند تجهیزات سی ان سی برش و پانچ این ورق ها را به بهترین شکل ممکن طراحی و در بازار داخلی و خارجی عرضه خواهند کرد با استفاده از جدیدترین دستگاه های سی ان سی امکان زدن سوراخ ها و پانچ ها به شکل هم اندازه و با یک فاصله ایده آل و منظم بر روی ورق های آلومینیوم وجود دارد.

مراکز فروش ورق های فلزی این محصولات را در سایزهای متفاوتی تولید می کنند این مراکز بر اساس سلیقه مشتریان خود امکان تولید ورق ها با سایزهای دیگر و بر اساس سلیقه مشتریان را دارا می باشند مشتریان عزیز می توانند برای سفارش ورق های آلومینیومی به سایت ما مراجعه نمایند همچنین آن ها می توانند قیمت ورق پانچ را به صورت کاملا به روز شده در این سایت مشاهده نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *