همه چیز درباره اجرای نمای آجر خشک

نمای یک ساختمان به عنوان مهمترین و شاخص ترین جزء آن، اهمیت بسیار مهمی دارد. نمای یک ساختمان فارغ از زیبایی باید اصولی، کاربردی و باکیفیت اجرا شود. طراحی با توجه به نوع ساختمان، پنجره ها و…، استفاده از متریال باکیفیت، قیمت مناسب و… همه از ویژگی های یک نمای خوب هستند.
در ادامه این متن می خواهیم با اجرای نمای آجر خشک که امروز محبوب ترین نوع نما برای ساختمان ها است، آشنا شویم.

اجرای نمای آجر خشک
نحوه اجرای نمای آجر خشک

اجرای نمای آجر خشک

اجرای نمای آجر خشک یکی از به روز ترین و محبوب ترین متد ها برای اجرای نما است که امروزه مخاطبان زیادی در بین طراحان و ساختمان سازها پیدا کرده است. شاید برای شما هم سوال شده باشد که اصلا آجر خشک چیست و نمای آجر خشک چگونه اجرا میشود.
اجرای نمای آجر خشک در واقع اجرای همان نمای آجری اما بدون هیچگونه ملات است. این آجر ها توسط یک صفحه و پیچ و یراق آلات به دیوار وصل می شوند و در روند نماسازی از ملات سیمان یا گچ استفاده نمیشود.

مزایای نمای آجر خشک

آجر خشک به محض رونمایی و ورود به بازار به سرعت در بین کاربران این حوزه جای خود را باز کرد. امروز متریال بسیار پر طرفداری است و بسیاری از نماکاران از آن استفاده میکنند. در ادامه به مزایای متریال آجر خشک اشاره خواهیم کرد:
• وزن کم و حمل و نقل آسان.
• سرعت بالا در اجرای پروژه نماسازی.
• عدم نیاز به نیروی ماهر و متخصص.
• طول عمر بالای این نوع آجر ها و مرمت آسان آنها.
• نمای آجر خشک کم هزینه تر و مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید :  نمایندگی فروش نمای خشک آجری در یزد

کلام پایانی

در نهایت باید بگوییم تیم ترنج یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات نماسازی در ایران است. این تیم با به کارگیری نیروهای متخصص در این حوزه از طراحی نما تا اجرای آن همراه شما خواهد بود. میتوانید از طریق ارتباط با کارشناسان آنلاین یا تلفنی مجموعه از نحوه درخواست تا هزینه های طراحی و اجرای نمای آجر خشک مطلع شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *