اجرای نمای ایمیج پانچ متال در ساختمان

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در سطح شهر، یا لابی ساختمان ها نماهایی با صفحه های فلزی را ببینید که چشم هر بیننده ای را به سمت خود خیره میکنند. این نماهای سوراخ دار در واقع همان پانچ متال ها هستند. امروز اجرای نمای ایمیج پانچ متال به یکی از پرمخاطب ترین مدل های نماسازی در میان طراحان و کارفرمایان تبدیل شده است.
در ادامه این متن به صورت کلی با اجرای نمای ایمیج پانچ متال و مزایای استفاده از این متریال برای نما آشنا شویم.

ایمیج پانچ متال چیست؟

نمای ایمیج پانچ متال یک روش نوین در طراحی و اجرای نمای ساختمان است که با استفاده از نرم افزار گراس هاپرز و بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، تصاویری با کیفیت بالا را بر روی ساختمان پیاده می‌کند.

این روش به شکل اعجاب انگیزی توانسته است در تهران و سایر شهرهای ایران پیشرفت کند و تبدیل به یک روش محبوب در طراحی نمای ساختمان‌ها شود.

نمای ایمیج پانچ متال با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و ابعاد بزرگ، به ساختمان‌ها زیبایی و جذابیت می‌بخشد. این روش به وسیله نرم افزار گراس هاپرز قادر است تصاویر را به صورت دقیق و با جزئیات بالا بر روی ساختمان پیاده کند.

این امکان را به ما می‌دهد تا نمایی منحصر به فرد و بی‌نظیر برای ساختمان‌ها ایجاد کنیم که باعث جلب توجه و تحسین هر ناظری می‌شود.

اجرای نمای ایمیج پانچ متال در تهران و سایر شهرهای ایران به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته و نرم افزار گراس هاپرز، به یک روش محبوب در صنعت ساختمان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید :  فروش مستقیم نمای پانچ متال از کارخانه

این روش به طراحان و معماران امکان می‌دهد تا با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و ابعاد بزرگ، نمایی منحصر به فرد و جذاب برای ساختمان‌ها ایجاد کنند.

سقف و دیوار ایمیج پانچ متال

علاوه بر این، نمای ایمیج پانچ متال به عنوان یک روش مقرون به صرفه و سریع در اجرای نما شناخته شده است که باعث افزایش رقابت‌پذیری صنعت ساختمان در ایران می‌شود.
ایمیج پانچ متال در واقع اجرای هرگونه طرح یا تصویر روی صفحات فلزی با استفاده از پانچ یا سوراخ است. طرح ها پس از طراحی توسط نرم افزار روی صفحه ها فلزی پانچ میشود. جنس ورق های پانچ متال معمولا از آلومینیوم و آهن است و طرح ها و تصاویر توسط دستگاه های لیزری روی این ورق های نازک ایجاد میشوند.
باید توجه داشت که تنها کاربرد این متریال برای اجرای نمای ایمیج پانچ متال نیست. میتوانید از ورق های پانچ متال در دکوراسیون داخلی، طراحی های لابی و پذیرش و محیط کاری نیز استفاده کنید.

اجرای نمای ایمیج پانچ متال

نمای ایمیج پانچ متال
امروز اجرای نمای ایمیج پانچ متال، میان تنوع بالای متریال های موجود برای نما سازی، میتواند یک انتخاب منحصر به فرد و هوشمندانه باشد. بستر اجرای نمای ایمیج پانچ متال با توجه به سازه ساختمان و طراحی نما انتخاب میشود. این بستر میتواند ورق های پی وی سی، بتن، آجر و… باشد.

مزایای استفاده از این نوع نما در ساختمان

از مزایای اجرای نمای ایمیج پانچ متال میتوان به سرعت بالای نصب آنها به دلیل پیش ساخته بودن اشاره کرد. همچنین تنوع در نوع فلز، رنگ آن و طرح و تصاویر انتخابی میتواند اجرای نما را یک مرحله فراتر ببرد.

بیشتر بخوانید :  فروش مستقیم نمای پانچ متال از کارخانه

میتوان گفت استفاده از فلز در نما به دلیل هزینه های بالای فرم دهی و نصب انتخاب مرسومی نبود. امروز اما با ورود ورق های پانچ متال به این صنعت، هزینه های مقرون به صرفه و زیبای خارق العاده آنها انتخاب هوشمندانه ای برای زیبا سازی فضا ها است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *