انواع ورق آلومینیوم فرمدار

 ورق آلومینیوم فرمدار با فرم سینوسی (کرکره ای )

آلومینیوم عنصری پر کاربرد در صنعت است که با ویژگی های جذاب و منحصر به فرد در آلیاژ های گوناگون تولید میشود . ورق های آلومینیومی در فرم های مختلفی ارائه میشود .به طور کلی ورق آلومینیوم فرمدار با کاربرد های مختلف به سه نوع تقسیم میشود:
1 – ورق آلومینیوم فرم دار با فرم سینوسی (یا همان کرکره ای)
2- ورق آلومینیوم فرم دار با فرم ذوزنقه
3- ورق آلومینیوم فرم دار با فرم شادولاین

 ورق آلومینیوم فرمدار با فرم سینوسی (کرکره ای )

ورق آلومینیوم سینوسی

ورق های آلومینیومی با فرم سینوسی (سقف موجدار آلومینیومی) یک راه حل ایده آل و کاربردی برای بام و روکش به حساب می آید .مزایای ورق فرم سینوسی یا سقف موجدار آلومینیومی نسبت به سایر ورق ها این است که با این ورق نصب سریعتر است و به طور کلی مستحکم و مقرون به صرفه تر است . ورق آلومینیوم فرم سینوسی دارای ویژگی های زیر است :
1-طول عمر بیشتر
2-وزن کمتر
3- مونتاژ آسان و سریع
4- مقاومت در برابر خوردگی
5-ظاهر عالی
6- عایق حرارتی بهتر بدون آسیب پذیری
برای اطلاع بیشتر از قیمت و خرید ورق آلومینیوم فرمدار با فرم سینوسی به سایت ترنج مراجعه کنید .
 ورق آلومینیوم فرمدار با فرم ذوزنقه
ورق های آلومینیوم در صنعت کاربرد های بسیاری دارند . برای اینکه ورق های آلومینیومی تولید شده نسبت به ورق های مختلف مستحکم تر باشند میتوانید آنهارا به فرم های مختلف مانند شادولاین و ذوزنقه تولید کنید . ورق آلومینیوم با فرم ذوزنقه نمونه ای از آلومینیوم فرمدار است .ورق آلومینیوم با فرم ذوزنقه نسبت به ورق آلومینیوم سینوسی و آلومینیوم شادولاین کاربرد کمتری دارد اما به طور کلی مستحکم تر و مقاوم تر است زیرا به عنوان پوشش برای محیط دیواره و یا سقف کاربرد دارد و طبیعتا باید از مقاومت بیشتری برخوردار باشد .
ورق های آلومینیوم با فرم ذوزنقه به دلیل اینکه قابلیت رنگ شدن دارند به زیبایی محیط شما می افزاید .این ورق را میتوانید آنادایز کنید تا به یک سطح براق و صیقلی شده تبدیل گردد.این ورق ها در ابعاد و اندازه و حتی با رنگ های مختلف در اختیار خریداران قرار میگیرد . سایت ترنج  یکی از سایت های معتبر است که با قیمت مناسب ورق های آلومینیوم با فرم ذوزنقه را به فروش می رساند .

بیشتر بخوانید :  مراکز فروش ورق آلومینیوم 3105 نازک

ورق آلومینیوم فرمدار

 ورق آلومینیوم فرمدار با فرم شادولاین

ورق آلومینیوم فرمدار با فرم شادولاین به علت عرضه شدن با رنگ های شاد یک محصول شاد برای بالا بردن جذابیت محیط به حساب می آید . این ورق در رنگ های مشکی -آبی -نارنجی – سبز –قرمز در بازار به فروش میرسد . اصولا رنگ پذیری ورق های آلومینیوم یک مزیت نسبت به سایر ورق ها است زیرا هر فلزی توانایی رنگ پذیری از طریق رنگ پودری الکترواستاتیکی را ندارد .این ورق ها بسیار مقاوم هستند و به شما این امکان را میدهند که از آنها در سقف ها و محیط های مرطوب و بارانی یا شیروانی استفاده کنید .ضخامت این ورق سبب شده تا طرحی شبیه ذوزنقه داشته باشد . شما میتوانید ورق های آلومینیوم فرمدار با فرم ذوزنقه –سینوسی-شادولاین را با قیمت مناسب از شرکت صنعتی ترنج خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت فروش ورق آلومینیوم فرمدار به سایت ترنج مراجعه کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *