مراکز فروش ورق آلومینیوم 3105 نازک

سایت شرکت ما به عنوان یکی از مراکز فروش ورق آلومینیوم 3105 نازک می باشد که این محصول را با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی مناسب تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

با توجه به کیفیت بسیار بالایی مرحله‌ای آلومینیوم تولید شده در کشورمان صادرات این محصول و سایر کشورهای دیگر امکان پذیر می باشد و هر سال در آمد بسیار خوبی برای کشورمان ایجاد می‌ کند.

مراکز فروش ورق آلومینیوم 3105 نازک

کاربرد های ورق آلومینیوم 3105 نازک

کاربرد های ورق آلومینیوم 3105 نازک

غالباً ورق آلومینیوم ۳۱۰۵ نازک جزو مرغوب ترین نوع ورق آلومینیوم می باشد که از حدود ۹۸ درصد آلومینیوم خالص تهیه می‌ شود و در ترکیبات آن از مقادیر کمی از سایر آلیاژهای دیگر استفاده می گردد، در حقیقت به ورق آلومینیوم ۳۱۰۵ کمی منگنز و منیزیم اضافه می‌ شود تا مقاومت این محصول در مقابل خوردگی و شکل‌ پذیری و … افزایش یابد.

اصولاً شکل‌ دهی به این نوع ورق بسیار خوب بوده و در واقع از این آلیاژ در فرآیند تولید ورق های آجدار آلومینیوم استفاده می شود ولی قابل ذکر است که قابلیت ها ماشین کاری این ورق ها پایین است و همینطور قابلیت حرارت دهی کمی دارد.

این ورق های آلومینیوم جهت ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد به طور کلی ویژگی های این محصول این امکان را ایجاد می‌ کند که در صنایع مختلف بتوانیم از این ورق های آلومینیوم به بهترین شکل استفاده کنیم.

این ورقه ها به دلیل داشتن وزنی سبک و استحکام بالا در امورات مختلف قابل استفاده می باشد که در اینجا به برخی از کاربردهای آن اشاره می کنیم:

  • ساخت دکوراسیون ساختمان
  • تولید انواع لوازم آشپزخانه مانند سینک و تهویه
  • تولید انواع قطعات الکترونیکی
  • ساخت انواع قطعات خودرو و همچنین بدنه خودروهای مختلف مانند اتوبوس
بیشتر بخوانید :  مرکز پخش ورق آلومینیوم نازک

ورق های آلومینیومی ۳۱۰۵ دارای تنوع زیادی هستند که برخی از آن ها به صورت زیر است:

  1. ورق های آلومینیومی رنگی: این ورق ها به صورت ساده و طرح‌ دار وجود دارند و برای صنایع ساختمانی و همچنین ایجاد پل های هوایی استفاده می‌شود و قابل ذکر است که این ورق ها دارای رنگ بندی وسیعی هستند.
  2. ورقه آلومینیومی آجدار: این ورقه ها دارای طرح های متنوع مانند بادامی و ضربدری هستند.

قیمت خرید ورق آلومینیوم 3105 نازک

قیمت خرید ورق آلومینیوم 3105 نازک

با توجه به وجود نوسانات قیمت ها در بازار عرضه انواع ورق های آلومینیومی، نمی‌ توانیم قیمت دقیقی برای این محصول تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت استعلام قیمت های تقریبی خرید ورق آلومینیوم ۳۱۰۵ نازک می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید و سپس اقدام به خرید نمایید.

تولید کنندگان و عرضه کنندگان ورق آلومینیوم باید تمهیداتی در جهت دسترسی سریع تر و راحت تر مشتریان به این محصول همراه با کیفیت و قیمت عالی در نظر بگیرند تا بتوانند فروش خود را بالا ببرند و در بازار به خوبی با سایر رقبای خود به رقابت بپردازند.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت ورق آلومینیوم:

  • کیفیت ورق آلومینیوم
  • ضخامت ورق
  • برند تولید کننده
  • قیمت روز
  • نحوه خرید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *