,

خرید نمای فلزی طرح دار با تضمین قیمت

نمای فلزی طرح دار دارای طرح های مختلف است که کاربردهای مختلفی هم دارد. مثلا در نمای ساختمان یا داخل ساختمان و پوشش قرار دادن برای بعضی مکانها استفاده میشود. خرید نمای فلزی طرح دار باید توسط کسی که آشنا به کل ساختمان اعم از داخل و خارج ساختمان است انجام شود. زیرا باید تشخیص دهد که کدام نما برای کدام قسمت ساختمان مناسب است.

باعث بالا بردن انگیزه معماران در بهبود نمای ساختمان شده است.

آشنایی با نمای فلزی طرح دار-ورق فلزی طرح دار نما

نمای فلزی طرح دار-ورق فلزی طرح دار نما به عنوان یک پوشش فلزی نما برای ساختمان‌های مختلف به کار می‌رود. به طور معمول از این ورق‌ها یا فلزها در جهت ساخت نمای فلزی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. البته این تنها کاربرد این پوشش فلزی نیست بلکه در فضاهای داخلی ساختمان برای تزیین و دیزاین نیز استفاده می‌شود.
فلزها جزو مواد پرکاربردی هستند که در ساختمان‌سازی بسیار استفاده می‌شوند. ساختمان‌هایی که از پوشش فلزی نما استفاده می‌کنند جلوه بصری زیبایی را نسبت به دیگر ساختمان‌ها دارند. ورق‌های فلزی به اقسام مختلفی همچون ورق فولادی ضد زنگ، ورق مسی، ورق برنجی، ورق آلومینیومی، ورق فلزی عاج‌دار و ورق گالوانیزه تقسیم می‌شوند.
پراستفاده‌ترین ورق از میان انواع ذکر شده، ورق آلومینیومی است چون ویژگی‌هایی مانند برخورداری از وزن سبک و کم، مستحکم و با دوام بودن و امکان اعمال رنگ‌های مختلف بر روی این ورق، آن را در میان دیگر ورق‌ها ممتاز کرده است. این ورق استقامت خوبی در برابر رطوبت و باران دارد و در مقابل خوردگی و پوسیدگی بادوام و ماندگار است.
نمای فلزی طرح دار-ورق فلزی طرح دار نما با حفظ دمای ساختمان به پایین آمدن و کم شدن هزینه‌های انرژی مصرفی کمک می‌کند. همچنین تا حد بسیار خوبی هوا را به جریان می‌اندازد و گرما و تابش مستقیم نور آفتاب را کاهش می‌دهد.
این نما در طرح‌ها و اقسام متنوع قابل سفارش است و با توجه به در نظر گرفتن طرح ساختمان مورد نظر، می‌توان نمای فلزی طرح دار-ورق فلزی طرح دار نما را در اشکال گوناگون مربع، چند ضلعی و دیگر طرح‌های دلخواه سفارش داد.

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده سرامیک نما مشکی

آنها دارای اشکال و ابعاد مختلف هستند مثلا مربع، دایره و یا توری مانند. و مشتری به سلیقه خود آنرا انتنخاب می کند.

خرید نمای فلزی طرح دار با تضمین قیمت

ناگفته ها در مورد نمای فلزی طرح دار

ناگفته ها در مورد نمای فلزی طرح دار

این نماها محافظ محیط زیست هستند و جنسشان از فلز است. و همان طور که می دانیم فلزات قابل بازبافت هستند پس می توان آنرا از فلزات بازیافتی تهیه کرد و در صورت مستهلک شدن آن، آنرا بازیافت کرد.

ممکن است جنس نمای فلزی از آهن، آلومینیوم و یا مس باشد. البته چون آلومینیوم سبک تر است ترجیح دارد. چون هنگام نصب و استفاده وزن زیادی ندارد و چون زنگ نمی زند احتمال خراب شدنش کمتر است.

اگر از این نماها با طرح های زیبا در نماهای آپارتمان ها استفاده کنیم. می توانیم زیبایی آنرا تضمین کنیم.

این نماهای فانتزی و زیبا دارای نصب راحت هستند و هم در ساختمان های ادراری و هم در مسکونی کاربرد دارند.

هپینطور میتوان به عنوان جداکننده محیط از آن استفاده کرد. و حتی از نوع سوراخ دار آن می توان در بالکن ها استفاده کرد چون کامل جلوی نور را نمی گیرد.

از خاصیت های دیگر این نماهای فلزی ضد باد و باران و آفتاب بودن آنهاست. و هیچ گاه در مقابل باد و باران آسیب نمی بینند و در برابر آفتاب رنگشان نمی رود.

مزیت و ویژگی مثبت نمای فلزی طرح دار-ورق فلزی طرح دار نما این است که قابلیت بازیافت شدن دارد و می‌توان آن‌ را برای چندین بار بازیافت و استفاده کرد.

همچنین نمای فلزی طرح دار جایگزین مناسب نمای سنگی است چون نمای سنگی وزن زیادی را به ساختمان تحمیل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند اما نمای فلزی اینطور نیست. این نوع نما در مقایسه با نمای سنگی نصب آسان‌تری دارد و در مدت زمان کوتاهی نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید :  نمای جی اف آر سی : تولید و مهندسی و قیمت آن

قیمت فروش نمای فلزی طرح دار

قیمت فروش نمای فلزی طرح دار

قیمت نمای فلزی طرح دار با توجه به ابعاد و جنسش متغیر است.

این ورقه ها دارای قیمت مناسبی هستند و همه اقشار جامعه می توانند در تزیین ساختمان و منزل خود از آنها استفاده کنند.

فروش آن در طی سال های اخیر بیشتر شده است زیرا مردم به دنبال زیبایی می گردند و آنرا پیدا می کنند.

با استفاده از نمای فلزی طرح دار به مدرن شدن محل خود کمک کرده ایم. و با توجه به رنگ های متنوع می توان ورق ها را با محیط ست کرد. حتی در آشپزخانه و پذیرایی هم به عنوان پارتیشن و جداکننده به کار برده می شود.

فروشندگان اتفاق نظر دارند که بسیاری از خریداران با دیدن این ورق ها نتوانسته اند از خریدن آن سرباز زنند. و بالاخره یک کاربردی چه در نمای بیرونی و چه در نمای درونی ساختمان برای آن یافته اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *