,

فروش عمده ورق آلومینیوم برشی

ورق آلومینیوم در صنعت از توجه ویژه ای برخوردار است لذا برای صنایع و ساخت و ساز بنا ها و قطعات به ویژه روکش ها استفاده میشود و به همین علت تطابق هندسی و شکل پذیری برای آلومینیوم بسیار مهم است که چه آلیاژی و از چه عناصری در ساخت این ورق ها استفاده گردد تا سبب شود این ورق ها در دستگاه های برشی مختلف مانند دستگاه سی ان سی به کار روند . دستگاه سی ان سی یکی از دستگاه های مهم در صنعت که برای برش فلزات از آن استفاده میگردد که میتواند با استفاده از لیزر ورق آلومینیوم برشی را بوجود آورد .

معرفی ورق آلومینیوم برشی

ورق آلومینیوم برشی

 

ورق آلومینیوم بسیار سبک با نقطه جوش پایین حدود 700 سانتی گراد است .که بسیار شکل پذیر و مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی و حتی تیرگی میباشد .ورق آلومینیوم مورد توجه بسیاری از صنعت گران میباشد و به همین علت متقاضیان مختلفی را به سوی خود جذب میکند که هر یک نیاز های مختلفی دارند . لذا ورق آلومینیوم برشی عبارت است از ورق های آلومینیوم که قابلیت و انعطاف برش و خدمات فرمینگ مطابق نیاز و درخواست متقاضیان است . ورق آلومینیوم برشی به معنای استفاده از دستگاه های مختلف برای برش ورق آلومینیومی مطابق با هر سبک و سیاقی است

کاربرد ورق آلومینیوم برشی

 

ورق آلومینیوم برشی

نوع مواد آلیاژ ما پارامتر هایی را برای برش و یا خدمات برش ایجاد میکند . این بدان معنی است که مواد ما اگر مناسب برش باشند با استفاده از لیزر یا ابزار مختلف برش داده میشود .و هر ورقی مناسب فرمینگ و برش نیست . دستگاه های مختلفی مانند دستگاه پرس قرص هیدرولیک و سایر دستگاه ها نیازمند استفاده از ورق های آلومینیوم مختلفی هستند . ورق های آلومینیوم به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و شکل پذیری و ظرافت و زیبایی و نقطه جوش پایین کاربرد های گسترده ای دارند و برای دستگاه های مختلفی استفاده میشوند و این باعث میگردد تا نیازمند خدمات برش و فرمینگ بر روی ورق های آلومینیومی برای طراحی و آماده سازی یک ورق آلومینیوم برشی مناسب با دستگاه هدف باشیم .

بیشتر بخوانید :  فروش ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

بسیاری از صنایع برای بش دادن آلومینیوم یا استفاده از ورق آلومینیوم برشی همواره با موانعی روبرو میشوند زیرا کار بسیار دشواری است . استفاده از گاز اکسیژن برای برش ورق آلومینیوم برای فعلی متداول است که غالب صنایع و یا شرکت ها اقدام به انجام آن میکنند و این نیز دقت کافی ندارد و یا پر هزینه است . اما روش های متداول و جدیدی برای برش فزات و ایجاد ورق آلومینیوم برشی پدید آمده است که تعداد محدود و انگشت شماری از شرکت ها توانایی انجام آن را دارند .

اگر به دنبال خدمات مناسب فرمینگ و خم و برش و پانچ با استفاده از ابزار مناسب جهت تسریع کار و بالا بردن کیفیت و همچنین داشتن تجربه بالا و تمرکز و دقت در لیزرینگ برای ورق آلومینیوم برشی هستید میتوانید هم اکنون بازدیدی از سایت گروه صنعتی شکوه داشته باشید و درمورد قیمت و خدمات بیشتر آشنا شوید .