فروش ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

ورق های آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق مقاوم در برابر آتش متشکل از لایه ای از ورق آلومینیومی در پائین و بالا ماده مرکب غیر ارگانیک کند کننده سرعت سرایت شعله به سایر نقاط و مواد ضد حریق در اندازه نانومتری در مرکز پانل می باشد.عیار این ماده که متشکل از اکسیژن، مواد ریز غیر طبیعی و انواع زیادی از مواد با تراکم مولکولی بالا است بسیار بالا می باشد. این ماده دارای خاصیت پایداری در برابر شرایط آب و هوایی متغیر و عملکرد فوق العاده است و نه تنها مشکل ضد حریق نبودن ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق را بر طرف می کند بلکه به طور چشم گیری عملکرد دینامیکی قسمت های خم و یا تاشو پانل را که ضعیف ترین بخش یک پانل مرکب آلومینیومی می باشد، بهبود می بخشد.

فروش ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق چیست؟

ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق چیست؟

سبکی و پردازش ساده ورق های کامپوزیت آلومینیوم : ورق های کامپوزیت آلومینیوم به علت سبکی خود که می تواند منجر به کاهش فاجعه در زمین لرزه ها شود به آسانی قابل پردازش می باشد. سلسله مراتبی همچون بریدن، تسطیح کردن، نورد کردن و چند نوع شکل دهی با زاویه قائمه با ابزار ساده نجاری قابل انجام می باشد تا کار نصب پانل سریع و راحت شده و در نتیجه از میزان هزینه ها بکاهد. همچنین قابلیت انعطاف پذیری ورق های کامپوزیت آلومینیوم در ابداع طرح های بدیع کمک زیادی به طراحان کرده است.

خصوصیت ضد حریق ممتاز ورق های کامپوزیت آلومینیوم لایه مرکزی ورقهای کامپوزیت آلومینیوم از مواد پلی اتیلن غیر سمی دارای خصوصیات پایداری در برابر آتش ساخته شده دو لایه سطحی از جنس آلومینیوم می باشند که به سختی می سوزند و در برابر آتش ایمن می باشند.

بیشتر بخوانید :  خرید مستقیم ورق فلزی نازک به قیمت کارخانه

ورق کامپوزیت اولین بار در کشور آلمان تولید و عرضه شد. این ورقها هیچ گونه محدودیتی در طراحی و اجرا ندارند. زیرا از انعطاف پذیری و شکل پذیری بالایی برخوردارند. با شروع عصر مدرن ساختمان ها و علاقه انسان ها به ساخت ساختمان های بلند مرتبه، متریال های سنتی دیگر جوابگوی نیاز های ساختمان های بلند مرتبه نبود. ورقهای کامپوزیت به دلیل سبکی و ویژگی های خاصی که دارند از بهترین متریال های نمای ساختمان های بلند مرتبه به شمار می روند

خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

نمای هر ساختمان، پوششی برای ساختمان است که وظایف مختلفی از جمله محافظت از اسکلت ساختمان و زیبایی ظاهری ساختمان را به عهده دارد و عمر سازه را افزایش می‌دهد. برای ساختن و فروش ورق آلومینیوم نمای ساختمان از مصالح و مواد گوناگونی استفاده می‌شود که با توجه به بودجه‌ی شما و شرایط اقلیمی منطقه انتخاب می‌شوند. شاید برایتان جالب باشد اما بد نیست بدانید که امروزه برای طراحی نمای ساختمان‌ها از طراحی مدرن و طراحی سنتی استفاده می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *