, ,

بازار خرید ورق آلومینیوم درجه 1 اراک

مقدمه

آلومینیوم تولید شده در کشور در شهرهای مختلفی و توسط تولیدکنندگان متعددی به بازار عرضه می‌شود، یکی از باکیفیت ترین تولیدکنندگان اوراق آلومینیوم‌ در ایران، کارخانه آلومینیوم ایران، واقع در شهر اراک است، که معروف به کارخانه اراک می‌باشد.

کارخانه اراک تامین کننده حدود 90% آهن‌آلات کشوری است. این کارخانه اوراق آلومینیوم را با آلیاژ گروه 1000 یا 3000 به بازار ارائه می‌کند. این دو گروه آلیاژ بهترین گزینه‌ها برای آنادایز و خم کردن هستند. در این مقاله به بررسی ورق آلومینیوم درجه 1 اراک و کاربردهای آن می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

آشنایی با ورق آلومینیوم درجه 1 اراک

آلومینیوم یکی از پرمصرف ترین فلزات در صنایع است که در تمامی موارد کاربرد دارد، از صنعت آرایشی بهداشتی تا صنایع دفاعی از این محصول استفاده می‌کنند. 90% اوراق آلومینیوم مصرفی در صنایع داخلی کشور، در خود کشور تولید و عرضه می‌شوند و تنها آلومینیوم وارداتی، در صنایع دفاعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همانطور که اشاره کردیم یکی از برترین تولیدکنندگان این متریال، کارخانه اراک است. این کارخانه از قدیمی‌ترین‌ها و نامدارترین کارخانه‌های آهن‌آلات ایرانی است که با داشتن بیش از نیم قرن تجربه تولید ورق آلومینیوم درجه 1 اراک را داشته و ورق آلومینیوم را در ابعاد استاندارد و با آلیاژهای گوناگون ارائه می‌کند. ماشین‌آلات این کارخانه مدرن و منطبق با تکنولوژی روز دنیا است و از متخصصان مجرب برای تولید محصولات خود بهره می‌برد. به همین دلیل است که محصول تولید شده توسط کارخانه اراک، درجه 1 محسوب می‌شود.

ویژگی‌های ورق آلومینیوم درجه 1 اراک


ورق آلومینیوم درجه 1 اراک در انواع گوناگونی از جمله ساندویچ پانل، آجدار، شادولاین، ذوزنقه‌ای، سینوسی و … تولید میشود. همچنین میتوان این ورق را در رنگ‌های گوناگون که براساس پالت رنگی استاندارد جهانی(PAL) تعیین می‌گردد، تهیه کرد. از ویژگی‌های ورق آلومینیوم درجه 1 اراک می‌توان به مقاومت فیزیکی بالا از جمله در برابر زنگ زدگی و خوردگی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :  قیمت روز ورق آلومینیوم پانچ

همچنین این ورق انعطاف پذیری بالایی دارد و باتوجه به اینکه می‌تواند در ضخامت‌های گوناگون تولید شود، قابلیت به کار رفتن در صنایع غذایی به عنوان اوراق بسته بندی و محافظت کننده را داراست. ورق آلومینیوم درجه 1 اراک وزن سبکی داشته و در دو شکل رول شده(غلتطک) و ورق شده (شیت) عرضه می‌شود.

ورق آلومینیوم درجه 1 اراک

قیمت ورق آلومینیوم درجه 1 اراک

کارخانه تولید ورق آلومینیوم درجه 1 اراک
تلاطم و نابسامانی بازار ارز سبب شده نتوان قیمت دقیقی برای هیچ‌گونه از اوراق آلومینیوم را ذکر کرد. برای اطلاع از قیمت دقیق ورق آلومینیوم درجه 1 اراک و یافتن بهترین نمایندگان برای فروش ورق آلومینیوم درجه 1 اراک به سایت گروه صنعتی نمای مدرن شکوه مراجعه فرمایید.

این گروه صنعتی با داشتن مشاورین مجرب شما را در انتخاب بهترین متریال برای ساخت بنا و نمای ساختمان یاری داده و شما را بدون واسطه به بهترین فروشندگان اوراق آلومینیوم معرفی می‌کنند، تا بتوانید متریال مورد نظرتان را با بهترین کیفیت پیدا کرده و آن را با مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین قیمت خریداری کنید. امید است خواندن این مقاله شما را در انتخاب محصول مناسب برای ساخت و بازسازی منزل خود، یاری داده باشد.