,

سفارش خرید ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق کامپوزیت آلومینیوم از پرمصرف ترین مصالح ساختمانی است که کاربرد فراوانی دارد. سفارش خرید ورق کامپوزیت آلومینیوم برای همه مشتریان ممکن می باشد و می توانند به صورت غیر حضوری آن را خریداری نمایند.

سفارش خرید ورق کامپوزیت آلومینیوم

اطلاعاتی درباره ورق کامپوزیت آلومینیوم

اطلاعاتی درباره ورق کامپوزیت آلومینیوم ورق کامپوزیت آلومینیومی کاربرد بسیاری زیادی به عنوان مصالح ساختمانی دارد. این محصول از سه لایه تشکیل شده که دو لایه آن از جنس آلومینیوم بوده و لایه دیگر از مواد پلی اتیلنی تشکیل شده است. 

لایه پلی اتیلن در مرکز قرار دارد و به واسطه چسب های صنعتی با استحکام فراوان به دو لایه دیگر متصل شده است. این ورق استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر نور خورشید دچار آسیب و تغییر رنگ نمی شود.

این ورق بسته به نوع مصرف دارای تنوع بوده و از رنگ ها و مدل و ابعاد گوناگونی تشکیل شده است. نمونه ای از کاربردهای این مصالح در ادامه ذکر شده است:

  • نمای خارجی ساختمان
  • پوشش سقف پمپ بنزین
  • پوشش سقف سوله ها
  • بازسازی و ترمیم نماهای قدیمی

به دلیل سرعت بالا و سهولت در نصب این ورق برای راه اندازی غرفه های نمایشگاه استفاده می شود که در کمترین زمان ممکن می توان تعداد بالایی از آن را نصب نمود. علاوه بر محافظت می توان از این ورق ها برای زیبایی و طراحی دکوراسیون استفاده کرد.

ضخامت ورق کامپوزیت نسبتا بالا است و لایه های آلومینیومی از 0.5 تا 3 میلی متر و لایه پلی اتیلن از 3 تا 5 میلی متر ضخامت تشکیل شده است.

فروش ویژه ورق کامپوزیت آلومینیوم

فروش ویژه ورق کامپوزیت آلومینیوم

فروش ویژه ورق کامپوزیت آلومینیوم از راه دور امروزه در بین مشتریان بسیار رواج پیدا نموده و موقعیت بسیار خوبی برای افراد ایجاد کرده است تا بدون نیاز در محل خرید خود را تکمیل نمایند. این محصولات روز به روز در مدل ها و بسته بندی های متنوع عرضه می شوند و مشتریان می توانند با انتخاب بیشتری مواجه شوند.

بیشتر بخوانید :  سفارش بهترین ورق فلزی رنگی درجه یک

جهت سهولت خرید سفارشات به صورت تلفنی و در عرض کمتر از چند دقیقه به ثبت می رسند. فروشندگان اطلاعات خود را در رابطه با فروش ورق کامپوزیت به صورت به روز نگه می دارند و آماده پاسخگویی به مشتریان می باشند. ارسال کالا به تمام نقاط کشور امکان پذیر است و به این واسطه می توان از کاهش هزینه ها برخوردار شد.

افرادی که مایل هستند خرید خود را به صورت عمده انجام دهد می تواند با فروشندگان بازار ورق کامپوزیت ارتباط برقرار نموده و میزان درخواست خود را مطرح نمایند. قیمت ارزان از مهم ترین سرویس هایی است که برای همه مشتریان در نظر گرفته شده است. این افراد می توانند مرغوب ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت سفارش دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *