فروش بی واسطه رنگ نما ساختمانی

راه های تشخیص رنگ نما ساختمانی اصل


رنگ نما ساختمانی، به عنوان یکی از رنگ های صنعتی و پلیمری برای پوشش و عایق بندی قوی نمای ساختمان های مسکونی و اداری بوده و در گونه های مختلفی، از جمله اپوکسی نما، پلاستیک نما، اکریلیک نما و رنگ نما سیلیکونی تولید می شود. ویسکوزیته و غلظت بالا، میزان چسبندگی بالا، قدرت پوشش دهی متراکم و قوی، ایجاد سطحی متخلخل و دارای قابلیت تنفس پذیری، کشش سطحی پایین جهت آب گریزی و غبار گریزی، عدم ترک خوردگی، درج علامت استاندارد و برند شرکت روی آن و تاریخ تولید و انقضاء از راه های تشخیص رنگ نما ساختمانی اصل می باشد.

شرکت ترنج با فروش مستقیم رنگ و ارائه عمده به صورت ارزان قیمت، به منظور خدمات رسانی سعی در صرفه جویی هزینه های مربوط به ترمیم و بازسازی نمای فرسوده ساختمان ها داشته و باعث عایق بندی و پوشش قوی بافت آن ها شده و از نشت رطوبت و آب به داخل آن ها جلوگیری به عمل می آورد.

مزایای رنگ نما ساختمانی


در ادامه به بررسی تعدادی از مهم ترین مزیت های رنگ نما ساختمانی که موجب محبوبیت این نوع رنگ ساختمانی در بازار خرید و فروش رنگ و رزین ایران شده است ؛ اشاره می نماییم. این مزیت ها به شکلی بوده است که برخی از نقاشان و طراحان دکوراسیون داخلی نیز به استفاده از این رنگ در نمای داخلی و دیوارهای داخلی ساختمان هم مبادرزت ورزیده اند.


1. دارای قدرت پوشش دهی قوی جهت ممانعت از نفوذ رطوبت و آب به داخل ساختمان
2. دارای مقاومت بالا در مقابل تنش، سایش و خراش
3. دارای خاصیت گرد و غبار گریزی و آب گریزی بالا
4. باعث افزایش قیمت ساختمان ها با شیک سازی و زیباسازی نمای آن ها
5. اجرای طرح های معماری خاص، از جمله رومی، سنگ نما، آجری و غیره روی آن
6. جلوگیری از اتلاف گرما و انتقال سرما به داخل ساختمان

بیشتر بخوانید :  تولید کننده رنگ نمای ساختمان ایرانی

وارد کننده رنگ نما سیلیکونی

شماتیکی از نمای ساختمان حاوی پوشش رنگ نما ساختمانی

رنگ های مخصوص نما با کیفیت های جدیدی به بازار جهانی رنگ و رزین وارد شده اند ، که وارد کنندگان و بازرگانان ایرانی را نیز به تجارت این محصولات به بازار داخلی رنگ و عایق نمای ایران ترغیب نموده است.
شرکت ترنج با ارائه عمده رنگ ساختمانی اصل با نازلترین و مناسب ترین قیمت، باعث صرفه جویی در هزینه های خرید رنگ های بی کیفیت و ترمیم نمای فرسوده ساختمان ها با روش سنتی معماری و بنایی می شود. رنگ نما ساختمانی، بخصوص رنگ نما سیلیکونی علاوه بر کیفیت و ماندگاری رنگ بالای نما در برابر سطوح قلیایی و بارش اسیدی، منجر به پوشش قوی بافت نمای ساختمان شده و از نفوذ رطوبت و آب به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورد.