خرید استثنائی رنگ پلاستیک نما

شماتیکی از ساختمان ویلایی حاوی پوشش رنگ پلاستیک نما

بررسی انواع رنگ پلاستیک نما

نوعی از رنگ های نما که جایگاه ویژه ای در لوکس سازی و شیک سازی نمای ساختمان ها و شرکت های تولیدی و مؤسسات دارد، رنگ پلاستیک نما، به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات رنگی شرکت ترنج بوده و بر پایه ماده پلیمری پلی وینیل استات یا پی وی سی ساخته می شوند.
این رنگ های نما به صورت تولید سیستم پلاستیکمی باشد و برای رنگ آمیزی نمای ساختمان بهتر از سایر رنگ هاخارجی عمل می کند و دلیل آن، کیفیت بالای سیستم تولید پلاستیکی رنگ می باشد.
با خرید استثنائی رنگ از شرکت ترنج، می توان قابلیت های فوق العاده آن را در پوشش و عایق بندی کامل نمای ساختمان مشاهده کرده و در هزینه های گزاف روش های سنتی مانند معماری و بنایی نمای ساختمان صرفه جویی کرد.

مزایای رنگ پلاستیک نما

شماتیکی از ساختمان ویلایی حاوی پوشش رنگ پلاستیک نما

در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای رنگ پلاستیک نما که موجب محبوبیت این رنگ گردیده است ؛ اشاره می نماییم.
1. دارای تنوع رنگ بالا و ترکیب رنگ های زیبا و لوکس
2. بسیار مناسب برای نماهای داخلی ساختمان
3. دارای مقاومت بالا در برابر حرارت، مواد شیمیایی ملایم
4. دارای قدرت پوشش دهی متراکم و انبوه
5. پایدار و مقاوم در مقابل ضربه، سایش و خراش
6. دارای چسبندگی قوی روی نما
7. دارای قابلیت دریافت پوشش مجدد
8. دارای قیمت گذاری مناسب فروش عمده توسط شرکت ترنج
9. بسیار مناسب برای نقاشی رنگارنگ نمای بیرونی و درونی ساختمان ها و ویلاها
10. دارای ماندگاری رنگ و شفافیت جلوه بالا

بیشتر بخوانید :  تولید کننده رنگ نمای ساختمان ایرانی

قیمت ارزان رنگ پلاستیک نما


استفاده از سیستم های رنگ پایه آب که همراه با رزین های حلال در آب تولید می گردند، باعث پایین تر امدن کلی قیمت تمام شده رنگ می گردند. از این قاعده رنگ پلاستیک نما نیز مستثنی نیست چرا که ارزان ترین قیمت های رنگ نمای ساختمان را در قیمت تمام شده رنگ پلاستیک نما مشاهده می گردد.

امروزه سایت های اینترنتی خرید رنگ نما نیز ، تمرکز فراوانی بر روی ارائه قیمت ارزان رنگ پلاستیک نما دارند، که باعث استقبال گسترده نقاشان ساختمانی ، پیمانکاران نمای ساختمان و معماران گردیده است.
خرید عمده رنگ پلاستیک نما حاوی مواد اولیه با کیفیت و نانو ذرات ریز با امولسیون بالا و به عنوان محصولی با کیفیت از شرکت ترنج و همچنین، جدیدترین رنگ نما که قابلیت استفاده در نمای بیرونی ساختمان را نیز دارد، دارای مزایای اقتصادی بیشتری، از جمله قیمت مناسب و همچنین، مقرون به صرفه بودن از نظر کیفی و ماندگاری می باشد.