بازار پخش رنگ صنعتی نما

خصوصیات بارز رنگ صنعتی نما


رنگ صنعتی نما، به عنوان گروهی از رنگ های صنعتی هستند که جهت رنگ آمیزی و پوشش تزئینی نماهای بیرونی و درونی ساختمان ها در صنف های مختلف مسکونی و اداری به کار می رود. این رنگ ها بر پایه رزین های اپوکسی، پلی وینیل استات، سیلیکونی و اکریلیک در گونه های مختلف اپوکسی نما، پلاستیک نما، اکریلیک نما و سیلیکونی نما تولید می شوند. از خصوصیات این رنگ های صنعتی می توان به پوشش و عایق بندی قوی نمای ساختمان و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، آب، محیط های قلیایی، بارش اسیدی و نور خورشید اشاره کرد.

شرکت ترنج با پخش رنگ صنعتی به صورت عمده با نازلترین قیمت و در مقابل با بالاترین کیفیت، باعث زیباسازی و شیک سازی نمای بیرونی و درونی ساختمان ها و همچنین، ماندگاری بالای آن ها در مقابل عوامل جوی و شیمیایی مخرب می شود.
رنگ های صنعتی نمای اصل با برخورداری از مشخصه های کیفی عالی، از جمله وجود تخلخل های نانومتریک و ریز و کشش سطحی پایین، باعث ایجاد تنفس پذیری بالای بافت نما و همچنین، آب گریزی و گرد و غبار گریزی نما شده و قدرت تبخیر از سطح نما را در آب و هوای متغیر و ناپایدار بالا برده و از فرسایش بافت بتنی و گچی نما جلوگیری به عمل می آورد.

مزایای رنگ صنعتی نما

شماتیکی از نمای ساختمان حاوی پوشش رنگ صنعتی نما
در ادامه به برخی مزایای رنگ صنعتی نما اشاره می گردد که نشان دهنده دلایل محبوبیت این رنگ در بازار متنوع خرید و فروش رنگ و رزین می باشد.
1. شیک سازی و لوکس سازی نمای ساختمان ها
2. دارای تخلخل های سطحی ریز نانومتریک جهت امکان تنفس پذیری بافت نما و عدم فرسودگی آن
3. دارای ماندگاری بالا در مقابل عوامل جوی و شیمیایی مخرب
4. دارای مقاومت بالا در برابر سایش، خراش و ضربه
5. دارای قیمت مناسب فروش عمده توسط شرکت ترنج

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولید رنگ نما اصفهان

خرید فوق العاده رنگ صنعتی نما


با خرید فوق العاده رنگ صنعتی از شرکت ترنج به صورت انبوه و عمده با نازلترین و مناسب ترین قیمت، می توان علاوه بر صرفه جویی در هزینه های اضافی مربوط به بازسازی یا ترمیم نمای فرسوده ساختمان و همچنین، خرید گران رنگ های نمای بی کیفیت، از مزایای کیفی و ماندگاری بالای آن بهره مند شده و یک نمایی لوکس و شیک برای ساختمان طراحی کرد. ارائه عمده رنگ صنعتی نما یکی از انواع محصولات رنگی این شرکت با قیمت مناسب می باشد.