تولید کننده رنگ نمای ساختمان ایرانی

علت محبوبیت رنگ نمای ساختمان ایرانی

شماتیکی از کاربرد رنگ نمای ساختمان ایرانی
رنگ نمای ساختمان ایرانی جدید یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین رنگ های صنعتی برای پوشش سطوح بیرونی و درونی نمای ساختمان های بتنی، گچی و سیمانی می باشد.

این رنگ پرخاصیت دارای مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت بوده و نمای سازه را با توزیع منظم و صاف به صورت شفاف و هموار درمی آورد و پستی و بلندی های سطح را پوشش می دهد.

این رنگ از لحاظ کیفی همتراز با برندهای خارجی شرکت های معتبر می باشد، طوری که برای نماهای مختلف جواب داده و ماندگاری بالایی در برابر بارندگی، حرارت و سرما دارد.
شرکت ترنج، به عنوان تولید کننده رنگ نما، رنگ هایی را عرضه می کند که قیمت آن در مقایسه با عملکرد کیفی آن مقرون به صرفه تر بوده و به همین دلیل محبوبیت بالایی در میان متقاضیان رنگ با کیفیت دارد و جایگزین مناسبی برای رنگ های خارجی با قیمت بالا می باشد.

از دیگر مزایای این رنگ می توان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد که در برابر خراش، ساییدگی و ضربه بسیار مقاوم بوده و برای نمای سازه های صنعتی و تولیدی نیز پاسخگو می باشد.

مرجع پخش رنگ نمای ساختمان ایرانی


یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز ارائه کننده رنگ نمای ساختمان ایرانی درجه یک، شرکت ترنج می باشد که محصولات رنگی آن مطابق با دستورالعمل های استاندارد بین المللی و با بکارگیری تجهیزات و امکانات صنعتی مدرن و پیشرفته تولید می شود.

این شرکت با فروش عمده رنگ های نمای صادراتی و توزیع آن به کلیه نقاط کشور با قیمت پایین باعث صرفه جویی در هزینه های مربوط به تعمیر و بازسازی نمای ساختمان ها با روش های سنتی معماری گران می شود. در حالت کلی، پخش رنگ نما توسط این شرکت معتبر در سال 1400 با طرح های فروش ویژه صورت می گیرد تا مشتریان با خرید عمده و رضایت بخش محصولات رنگی خود را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید :  فروش بی واسطه رنگ نما ساختمانی