عرضه کننده نمای دو پوسته پانچ متال

نمای دو پوسته پانچ متال در نماهای ساختمانی کاربرد دارد و بسیار نما را جلوه و زیبایی می بخشد همچنین عرضه کننده نماهای مختلف ساختمانی با فروش این نوع نما ها سود خوبی دریافت می کنند چرا که این نماها حتی در ابعاد کم و کوچک هم باعث زیبایی خارق العاده نمای ساختمان می شود.

عرضه کننده نمای دو پوسته پانچ متال

آیا نمای دو پوسته پانچ متال قابلیت انعطاف پذیری در طراحی دارد؟

نمای دو پوسته پانچ متال، یک نوع نمای معماری است که از لایه فلزی با ضخامت استاندارد و طبق محاسبه سازه ای تشکیل شده است. این نوع نمای دو پوسته، به دلیل داشتن لایه فلزی، قابلیت انعطاف پذیری در طراحی را دارد. با توجه به اینکه لایه های فلزی می توانند با ضخامت های مختلف و با استفاده از انواع مختلف فلزات ساخته شوند، می توان نمای دو پوسته پانچ متال را با طرح های متنوع و متناسب با نیازهای مختلف طراحی کرد. همچنین، با توجه به اینکه این نوع نمای دو پوسته، از دو فلزی با ضخامت متفاوت تشکیل شده است، می توان با تغییر ضخامت لایه های فلزی، انعطاف پذیری بیشتری در طراحی نمای دو پوسته پانچ متال داشت. به عبارت دیگر، نمای دو پوسته پانچ متال، قابلیت انعطاف پذیری در طراحی را دارد و می توان با تغییر ضخامت و نوع فلزات مورد استفاده، طرح های متنوعی را برای آن ایجاد کرد.

نمای دو پوسته پانچ متال قابلیت تنوع در رنگ و طرح دارد. این نوع نما از دو لایه پوسته تشکیل شده است که در پوسته بیرونی، پانچ های فلزی با طرح های مختلف قرار دارند.این پوسته می‌تواند در رنگ و طرح متنوعی باشد و به همین دلیل، نمای دو پوسته پانچ متال قابلیت تنوع در رنگ و طرح دارد. با توجه به اینکه پانچ های فلزی نیز می‌توانند در رنگ های مختلفی تولید شوند، تنوع در این نوع نما بسیار بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید :  هزینه طرح دار و مشبک سازی پوسته بیرونی نمای ساختمان در معماری معاصر

بررسی مزایای نمای دو پوسته پانچ متال

بررسی مزایای نمای دو پوسته پانچ متال

اگر چه عرضه نمای پانچ متال عمدتا جنس این محصول از آلومینیوم می باشد اما نمای پانچ متال با جنس آهن هم در مقادیر کم تولید و عرضه می گردد. این نما بیشتر در رنگ های روشن هستند و یک کمی بیرون تر از نمای اصلی هستند و باعث کم کردن آفتاب هم می شود یعنی به طور قابل توجهی این نما جلو گرما و نور را میتواند بگیرد و باعث خنک تر شدن ساختمان گردد. از دیگر مزایای این نما این است که میزان قابل توجهی از سر و صدا که ممکن از محیط بیرون وارد ساختمان شود را کاهش می دهد و به نوعی عایق صدا است. اگر دقت کرده باشید ممکن است روی نمای ساختمان لوله های اضافه و یا یک مواردی که زیبایی نما را زیر سوال برده است باشد این نما میتواند به عنوان پوشش برای آن هم استفاده شود. چون این عایق دارای سوراخ است باعث گردش هوا خواهد شد و بسیار برای تهویه هوا هم مناسب است. در کنار همه این مزایا این نما زیبایی و جلوه خوبی هم به ساختمان می بخشد.

قیمت روز نمای دو پوسته پانچ متال

قیمت روز نمای دو پوسته پانچ متال قیمت نمای پانچ متال به عوامل زیادی بستگی دارد اولا به جنس مواد به کار برده شده در عایق بستگی دارد دوما به نوع برش و پرس و یا حتی طرح روی این نما بر روی قیمت ان تاثیر گذار است اما شما برای گرفتن مشاوره و یا اطلاع از قیمت روز میتوانید با بخش فروش ما تماس بگیرید تا شما را مطلع سازیم. همچنین جهت ثبت سفارش یا خرید عمده این محصول بهتر است با شماره تماس هایی که داخل سایت درج کردیم ارتباط بگیرید و همین حالا سفارشتان را ثبت کنید و ما در اسرع وقت بابت نهایی کردن سفارش با شما راتباط لازم را خواهیم گرفت.
این نما هم روی شیشه قابل نصب است و هم روی هر نمای دیگری اما اگر جنس نمای پشتی شیشه نباشد کار را راحت تر خواهد کرد و حتی امکان نور پردازی در زیر این نما هم وجود دارد نمونه های این نما داخل سایت موجود است. جنس خوب و تمام مزایای دیگر ان باعث شده تا این نما از محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کند و حجم سفارش آن بالا برود.

بیشتر بخوانید :  هزینه طرح دار و مشبک سازی پوسته بیرونی نمای ساختمان در معماری معاصر
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *