,

خرید ورق آلومینیوم مشبک با قیمتی منحصر به فرد

ورق آلومینیوم مشبک بسیار خوب تولید شده در صنایع فلزی داخل ایران می باشد این محصول امروزه در صنایع مختلف کاربرد دارد خرید ورق آلومینیوم مشبک با قیمتی منحصر به فرد در این واحد فروش معتبر صورت می گیرد. این شرکت آماده دریافت سفارشات به صورت عمده و جزئی می باشد. ورق آلومینیوم مشبک یکی از فلزات پرکاربرد، منعطف و ظریف برای استفاده در صنایع مختلف می باشد.

خرید ورق آلومینیوم مشبک با قیمتی منحصر به فرد

ورق آلومینیوم مشبک چه کاربردهایی دارد؟

ورق آلومینیوم مشبک چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد ورق آلومینیوم مشبک امروزه در صنایع بسیار فراوان شده است. این محصول به خاطر دارا بودن وزن بسیار سبک و مقاومت و استحکام بسیار بالا توانسته است جایگزین بسیاری از فلزات در صنایع شود از مهمترین ویژگی این محصول رسانا بودن آن می باشد همین مزیت توانسته است ورق آلومینیوم مشبک را برای راه اندازی انواع تابلو برق های صنعتی و خانگی پر مصرف جلوه دهد.

ترکیب آلیاژهایی مانند منیزیم و مس با ورق آلومینیوم توانسته یک محصول جدید با عنوان آلومینیوم مشبک را بوجود آورد تا صنعتگران با استفاده از مزیت های این محصول، خدمات ارزنده ای در حوزه ی تولیدات صنعتی نمایند.از مهمترین کاربردهای ورق آلومینیوم می توان با استفاده از این محصول در صنایع هواپیما سازی اشاره کرد .

ورق آلومینیوم از پرکارترین فلزات در تولید قطعات مختلف هواپیما می باشد این فلز به خاطر دارا بودن وزن بسیار کم در تولید هواپیما بسیار پرکاربرد می باشد استفاده از فلزات دیگر، وزن هواپیما را تا حد زیادی افزایش می دهد. ورق آلومینیوم به خاطر داشتن وزن بسیار سبک در صنایع مختلف ساخت قطعات هواپیما بسیار مرغوب و با کیفیت عمل نموده است.

بیشتر بخوانید :  بهترین قیمت ورق فلزی سینوسی در شیراز

از دیگر موارد استفاده ی ورق مشبک آلومینیومی استفاده در صنایع بسته بندی است. این صنایع در جهان مقدار قابل توجهی از این محصول را استفاده می کند.

از این محصول امروزه در صنایع مختلف تولید کننده محصولات پخت و پز استفاده می شود ساخت صافی های متفاوت و گوناگون از این ورقه های مشبک بسیار با صرفه است. استفاده از این محصول در ساخت محصولاتی از جمله لوازم یدکی خودرو و ساخت کولر های آبی و گازی و بسیاری دیگر از محصولات از رونق فراوانی  برخوردار است.

این ورق با ترکیبی از آلومینیوم و فلزات دیگر ساخته شده است و به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی خود، برای کاربردهای مختلفی مناسب است. از جمله کاربردهای ورق آلومینیوم مشبک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- صنایع ساختمانی: ورق آلومینیوم مشبک برای ساخت سقف های مشبک، درب های مشبک و پنجره های مشبک استفاده می گردد. این ورق به دلیل وزن سبک و مقاومت بالا، برای ساختمان های بلند و سازه های پلی کاربرد دارد.

2- صنایع خودروسازی: ورق آلومینیوم مشبک برای ساخت قطعات خودرو مانند رادیاتور، پنل های درب و سقف خودرو استفاده می شود. این صفحات به جهت مقاومت بالا در برابر خوردگی و وزن سبک، برای خودروهایی که به دنبال کاهش مصرف سوخت هستند، مناسب است.

3- صنایع هواپیمایی: ورق آلومینیوم مشبک برای اسمبل نمودن اجزای هواپیما مانند بال، دم، پوسته و سقف هواپیما تعبیه می شود. این پانل به دلیل وزن سبک و مقاومت بسیار در برابر خوردگی، برای هواپیماهایی که به دنبال کاهش وزن هستند، مطلوب است.

بیشتر بخوانید :  خرید ورق آلومینیوم 3105 مرغوب

4- صنایع دریایی: ورق آلومینیوم مشبک برای تولید قطعات دریایی مانند قایق ها، کشتی ها و سازه های دریایی استفاده می گردد. این تایل به جهت مقاومت زیاد در برابر مواد شیمیایی و وزن سبک، برای سازه های دریایی که به دنبال کاهش وزن هستند، مناسب است.

5- صنایع نفت و گاز: ورق آلومینیوم مشبک برای ساخت قطعه های نفتی مانند لوله ها، تجهیزات حفاری و سازه های نفتی مورد بهره برداری است. این شیت ها به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و وزن کم ، برای صنایع نفت و گاز مطلوب است.

به طور کلی، ورق آلومینیوم مشبک برای صنایعی که به دنبال وزن سبک و مقاومت بالا در برابر خوردگی هستند، بهترین گزینه است. این ورق در صنایع مختلفی مانند ساختمانی، خودروسازی، هواپیمایی، دریایی و نفت و گاز خرید زیادی دارد.

مراکز فروش ورق آلومینیوم مشبک در سراسر کشور

مراکز فروش ورق آلومینیوم مشبک در سراسر کشور

فروش ورق آلومینیوم مشبک توسط این واحد معتبر انجام می گیرد که در سراسر کشور دارای نمایندگی های ویژه هستند.این شرکت معتبر صنعتی با ارائه محصولات مرغوب در ابعاد و اندازه های مختلف محصولات مورد نیاز صنایع مختلف را به فروش می رساند.این شرکت آماده ی دریافت سفارشات به صورت عمده می باشد و کاملا بدیهی است که خرید ورق آلومینیوم مشبک به صورت عمده از مزایای بهتر اقتصادی برخوردار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *