, ,

بهترین قیمت ورق فلزی سینوسی در شیراز

ورق فلزی سینوسی یک نوع از انواع ورق های گالوانیزه است که فرم خاصی دارند و بیشترین کاربرد آنها برای استفاده در سقف شیروانی است، این سقف ها برای هدایت آب باران و برف از سقف به روی زمین است که از قدیم وجود داشتند و در حال حاضر انواع مختلفی دارند که قدیمی ترین نوع این ورق ها نوع کرکره ای گالوانیزه است، بهترین قیمت ورق فلزی سینوسی در شیراز را از سایت فروش آنلاین آن بررسی کنید.

بهترین قیمت ورق فلزی سینوسی در شیراز

راه های تشخیص باکیفت بودن ورق فلزی

راه های تشخیص باکیفت بودن ورق فلزی ورق های سینوسی دارای موج های دایره ای و به شکل کرکره ای هستند که مشتری می تواند در طول و اندازه مورد نیاز آن را خریداری کند، این ورق ها در دسته خانواده گالوانیزه هستند که در زمان قدیم تاکنون کاربردی نظیر سقف شیروانی و شیب دار دارند که می توان از نوع رنگی آن نیز استفاده کرد که محیط و سقف را زیباتر می کند، ورق های رنگی کرکره ای قیمت بیشتری دارند.

یکی از انواع این ورق ها ورق توری است که آن نیز کاربرد خود را دارد، ورق های سینوسی با دستگاه پرس فرم داده می شوند، نوع ورق گالوانیزه کرکره ای ارزان ترین نوع برای پوشش دادن سقف و حصارکشی دیوار ها هستند، ضخامت این ورق ها بین 0/3 میل تا 1 میلی متر است که ضخامت رایج و پرفروش آن در بازار 0/5 میل است، عرض این ورق ها معمولا 100 و یا 125 سانتی متر است. سایز طولی پیش فرض این نوع ورق ها که آماده هستند در طول 2 تا 6 متر هستند، نصابان و کارشناسان بهترین کیفیت این ورق ها را برای سقف و حصارکشی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید :  خرید مستقیم ورق فلزی نازک به قیمت کارخانه

بیشترین کاربرد ورق های سینوسی پوشش سقف سوله، انباری، پارکینگ، سایه بان و حصارکشی کارگاه ها و بدنه سوله ها و کرکره مغازه ها و فنس کشی است، به طور کلی تولید این ورق ها در دو مدل کرکره ریز و کرکره درشت در کارخانه ها صورت می گیرد، لایه رنگی موجود روی ورق سینوسی علاوه بر ایجاد زیبایی، خاصیت ضد خوردگی دارند و ورق های بادوامی هستند و در برابر زنگ‌ زدگی و نفوذ آب و رطوبت مقاومند. شکل و انعطاف و وزن مناسب، استحکام و مناسب بودن قیمت ها، آن ها را خریدی مناسب برای مشتری کرده است.

خرید بی واسطه ورق فلزی سینوسی

خرید بی واسطه ورق فلزی سینوسی قیمت ورق سینوسی رنگی در مقایسه با ساده آن بیشتر است و این ورق‌ ها به دلیل موج ‌دار بودن به ‌خوبی کنار یکدیگر قرار می ‌گیرند، این نوع ورق ها از نفوذ گرما به داخل نیز جلوگیری می کنند که باعث بهینه ‌سازی انرژی و کاهش هدر رفت منابع و هزینه ها است، خرید بی واسطه ورق فلزی سینوسی با قیمت به صرفه و ارزان صورت می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *