مرکز پخش کامپوزیت نما طرح چوب

یکی از زیباترین مصالح ساختمانی که برای نما مورد استفاده قرار می گیرد، کامپوزیت نما می باشد. این مصالح انواع مختلفی داشته و در طرح های متنوعی تولید می گردند.  نوع طرح چوب آن از پرطرفدارترین کامپوزیت ها می باشد. در این مطلب به معرفی مرکز پخش کامپوزیت نما طرح چوب و همچنین ویژگی های آن خواهیم پرداخت. آن را تا انتها دنبال نمایید.

مرکز پخش کامپوزیت نما طرح چوب

ویژگی کامپوزیت نما طرح چوب

ویژگی کامپوزیت نما طرح چوب  چند ویژگی کامپوزیت نما طرح چوب به شرح زیر می باشد:

این مصالح ساختمانی از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و در عین حال استحکام بسیار بالایی دارند. در هر نوع شرایط اقلیمی و آب و هوایی می توان از آنها استفاده نمود. به همین خاطر در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به اینکه از پوسته های آلومینیومی در ساخت آن ها استفاده می شود، از نظر وزنی، بسیار سبک بوده و قابلیت حمل آسانی دارند. همچنین از لایه محافظ در برابر آفتاب برخوردار می باشد.

از دیگر ویژگی‌هایی که می توان برای این مصالح  نام برد این است که نیازی به رنگ آمیزی ندارند. علاوه بر این قابلیت فرم گیری هم داشته. از نظر هزینه ای در سطح بسیار پایین تری نسبت به نوع چوبی قرار دارند. این ورق های سبک از انعطاف‌پذیری مناسبی دارند و استحکام کششی آنها بالا است.

یکی دیگر از از مشخصات بارز آن ها، خاصیت ضد سایشی بوده. همچنین امکان پوسیدگی در آنها وجود ندارد. این در حالی است که چوب به راحتی و بر اثر مرور زمان پوسیده خواهد شد. حشرات هیچگونه آسیبی به آنها وارد نمی کنند. در برابر بلایای همچون زلزله و آتش سوزی گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند. هیچ گونه نگرانی برای تغییر رنگ و حتی رنگ پریدگی آنها وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید :  بازار فروش کامپوزیت نما داخلی

هزینه های تعمیر و نگهداری آنها بسیار با این بوده و از نظر زیست محیطی نیز رتبه بالایی را به خود اختصاص می‌دهند. چرا که قطع درختان را کاهش خواهد داد. دارای بیمه نامه و گارانتی نیز هستند.

نصب آسان نصب کامپوزیت های نما را می توان به ویژگی های آن اضافه نمایید. علاوه بر این پاک کردن آنها آسان بوده و به خاطر اینکه  در ساخت آن ها از نوعی رزین استفاده می‌شود، اجازه جذب گرد و غبار را نمی دهد. به عنوان عایق صوت می توان از آنها استفاده نمود.

فروش ویژه کامپوزیت نما طرح چوب

فروش ویژه کامپوزیت نما طرح چوب   این سایت، فروش کامپوزیت نما طرح چوب را به صورت عمده و با قیمتی استثنایی انجام می دهد. عدم دخالت دلالان و واسطه های فروش منجر به افت قیمت‌ها می‌شود. همچنین تحقیقات متعددی برای سفارشات عمده در نظر گرفته خواهد شد.

اجرا کامپوزیت نما طرح چوب

اجرا کامپوزیت نما طرح چوب یکی از روش‌های پرکاربرد در طراحی و ساختمان‌های مدرن است. این نوع نما با استفاده از مواد کامپوزیتی با طرح و رنگ چوب، به ساختمان شکوه و زیبایی می‌بخشد.

این روش از نظر ظاهری شبیه به چوب است، اما از لحاظ مقاومت و دوام، بسیار بهتر از چوب است.اجرا کامپوزیت نما طرح چوب به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته است.

این نوع نما به ساختمان‌ها زیبایی و جذابیت می‌بخشد و در عین حال از مشکلاتی مانند تغییر رنگ و ترک خوردگی که در چوب وجود دارد، مصون است.

همچنین، این نوع نما به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و نور خورشید، برای استفاده در نواحی با اقلیم‌های متفاوت مناسب است.

بیشتر بخوانید :  صادرات نما کامپوزیت طرح آجر

برای اجرا کامپوزیت نما طرح چوب، ابتدا باید مواد کامپوزیتی با طرح و رنگ چوب مناسب انتخاب شود.

سپس، این مواد بر روی سطح ساختمان قرار می‌گیرند و با استفاده از روش‌های مناسب نصب می‌شوند.

در این فرآیند، دقت و هماهنگی بالا بین تیم‌های نصب و طراحی بسیار مهم است تا نما به شکلی کامل و هماهنگ نصب شود. در نهایت، پس از نصب نما، باید به نگهداری و تعمیرات دوره‌ای آن توجه شود تا دوام و زیبایی آن حفظ شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *