فروش ورق آلومینیومی مشبک به صورت عمده

فلزات انواع مختلفی دارند که یکی از آنان آلومینیوم است. این محصول به روش های مختلفی تولید می شود که می توان به نوع ورق آلومینیومی مشبک اشاره کرد. فروش کالا به صورت عمده و در ابعاد مختلف و موارد کاربرد گوناگون انجام می شود.

فروش ورق آلومینیومی مشبک به صورت عمده

کاربردهای ورق مشبک آلومینیوم

ورق مشبک آلومینیوم می تواند کاربردهای بسیار زیادی در امر ساختمان سازی داشته باشد. به طوری که در حال حاضر، بسیاری از افرادی که در حوزه نماسازی و یا ساختمان سازی فعالیت می کنند، از این ورق های آلومینیومی با ظاهر مشبک استفاده می کنند. ورق های مشبک آلومینیومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و می توانند جایگزین خوبی برای ورق های معمولی موجود در بازار باشند. مقاومت بالای این ورق ها در برابر خوردگی و زنگ زدگی باعث شده تا بتوان آن ها را برای محیط های خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار داد.
ورق مشبک آلومینیوم می تواند برای نماسازی ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این ورق ها با سوراخ های ریز و درشت قابل تهیه هستند و از هر نظر زیبایی فوق العاده ای دارند. به کار رفتن طرح مشبک در این ورق ها باعث شده تا بتوانیم آن ها را گزینه خوبی برای ساختمان سازی بدانیم. پس هیچ محدودیتی برای استفاده از این ورق ها در امر ساختمان سازی نیست.

آنچه باید راجع به ورق آلومینیومی مشبک بدانید

آنچه باید راجع به ورق آلومینیومی مشبک بدانید ورق های آلومینیومی انواع مختلفی دارند که یکی از آن ‌ها مشبک نام دارد. در این بخش می کوشیم تا آنچه باید راجع به ورق آلومینیومی مشبک بدانید، برای شما عنوان کنیم. اولین موضوع این است که به این محصولات ورق پانچ هم می گویند. پس اگر جایی با این نام هم برخوردید، متعجب نشوید.

بیشتر بخوانید :  مرکز پخش ورق آلومینیوم نازک

این نمونه از محصول، پس از فرایند پانچینگ به وجود می آید. در تولید آن، اشکال متفاوتی را می توان در نظر گرفت. البته دقت کنید که بر اساس نوع کاربرد، پانچ ها می تواند با هم دیگر فرق کند. در این بخش، به اشکال مختلف این نوع از ورق فلزی اشاره می کنیم که عبارت هستند از:

  • ورق دایره ای
  • ورق مربعی
  • ورق گیشنیزی
  • ورق مستطیلی
  • ورق کشویی
  • ورق ستاره ای
  • ورق لانه زنبوری

هر کدام از این ورق ها، پانچ های شان با هم دیگر از نظر سایز و شکل همانطور که می بینید، متفاوت است. از این نوع فلز، برای دکوراتیو کردن مکان های خاص و همینطور سیم کشی های گوناگونی استفاده می کنند. اما این نوع از محصول را چگونه می توان تهیه کرد؟ برای به دست آوردن پاسخ این سوال، به بخش بعدی مراجعه کنید.

قیمت ورق مشبک با جنس آلومینیوم

قیمت ورق مشبک آلومینیوم بر اساس نوع ورق و کیفیت آلومینیوم به کار رفته در آن تعیین می شود. به طور کلی عوامل بسیار متنوعی می توانند روی قیمت ورق مشبک با جنس آلومینیوم تاثیر بگذارند. بنابراین، لازم است که افراد قیمت این محصولات را به صورت روزانه استعلام بگیرند.


قیمت ورق مشبک آلومینیومی با توجه به نرم قیمت آلومینیوم در بازار تعیین می شود. با توجه به اینکه تورم بازار باعث می شود تا قیمت این فلز در بازار افزایش یا کاهش پیدا کند، نمی توان به طور دقیق در مورد قیمت این ورق ها صحبت نمود.
البته ناگفته نماند که میزان ضخامت ورق های آلومینیومی می تواند تاثیر زیادی روی قیمت ورق مشبک آلومینیوم داشته باشد. به طوری که هر چقدر ضخامت این ورق ها افزایش پیدا کنند، قیمت این ورق ها نیز بالاتر خواهند رفت. این موضوع می تواند دلیلی برای افزایش کیفیت این ورق ها نیز باشد. بنابراین، قبل از خرید هر نوع ورق آلومینیومی مانند مشبک، به جنس و ضخامت این ورق ها توجه کافی داشته باشید.

بیشتر بخوانید :  بازار خرید ورق آلومینیوم درجه 1 اراک

ورق آلومینیومی مشبک را از کجا تهیه کنیم؟

ورق آلومینیومی مشبک را از کجا تهیه کنیم؟ پیش از این که به سوال ورق آلومینیومی مشبک را از کجا تهیه کنیم؟ پاسخ دهیم، به مزیت استفاده از این کالا می پردازیم تا بهتر با آن آشنایی حاصل کنید. یکی از خصوصیات بارز این فلز، عدم زنگ خوردگی آن است. برای همین، هیچ جای نگرانی ای برای استفاده در مکان مرطوب وجود ندارد.

همینطور ورق هایی از این دست، سبک و مقاومت بالایی دارند. عمر آنان طولانی است و به همین دلیل بیشتر در صنایع و کارخانه های متعددی به کار گرفته می شوند.

خوب است که در هنگام تهیه ورق آلومینیومی مشبک به این مسائل دقت داشته باشید. گفتنی است که چنین کالایی، در ضخامت های مختلفی به عرضه می شود از سویی، هر کدام از پانچ های آن نیز قطرهای متنوعی دارد.

از طریق این وب سایت، شما می توانید بهترین نوع ورق مشبک آلومینیومی را خریداری کنید. در هر جایی از کشور که هستید، با شماره های زیر تماس گرفته و محصول مورد نیاز را سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *