فروش ویژه اینترنتی لوور آلومینیومی نما

فروش اینترنتی لوور آلومینیومی نما که جزء بهترین و پر طرفدار ترین اقسام وانواع نما می باشد اگر می خواهید به محل زندگی و کارتان قسمت های مختلف دیگری اضافه نمایید می توانید با استفاده از لوور آلومینیومی متحرک این امکانات را ایجاد کنید و از فضا های ایجاد شده و مفید در خانه یا محل کارتان بهره ببرید همچنین لوور آلومینیومی سبب می شود بتوانید نور خانه خود را به همان اندازه که احتیاج دارید تنظیم نمایید تا با هر شرایط آب و هوایی اطرافتان کنار بیایید.

لوور آلومینیومی چیست و چه کاربردی دارد؟

لوور آلومینیومی در واقع متریالی برای فیلتر کردن نور خورشید و جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان است. این متریال با طرح ها و مدل های گوناگون تولید و عرضه میشود که هریک ویژگی ها و کاربرد های خاص خودشان را دارند.
نمای لوور آلومینیومی علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به ظاهر ساختمان میبخشد، باعث فیلتر کردن نور خورشید میشود و به نوعی مکانیزم یک سایبان زیبا را دارد. این متریال تیغه ای شکل با اینکه نور آفتاب را فیلتر میکند، اما مانع ورود هوا به داخل ساختمان نمیشود.

فروش اینترنتی لوور آلومینیومی نما این امکان را به شما می دهد که در سراسر جهان که هستید بتوانید این ساختار پرطرفدار را تهیه نمایید با نازل ترین قیمت و همچنین با داشتن کیفیت بالا. سیستم لوور آلومینیومی متحرک شامل تیغه های متحرکی می باشد که این تیغه ها می توانند میزان نور و هوای وارد شده به اتاق را تنظیم و کنترل نمایند. فروش اینترنتی لوور آلومینیومی نما دارای رنگ های متنوعی است که توانایی نصب بر روی انواع پنجره های ثابت و متحرک را دارند. لوور آلومینیومی در واقع نوعی نورگیر می باشد البته به سبک جدید و مدرن آن که در اندازه های مختلف و به حالت های افقی و عمودی قابل خریداری و نصب هستند. این نوع از نورگیر بر روی محل خاصی و به طور ثابت نصب می شود و سپس به وسیله یک اهرم و دستگیره ی مکانیکی مخصوص قابلیت تغییر جهت را پیدا می کند و به فروش اینترنتی لوور آلومینیومی نما می رسد. یک سایبان در بالای لوور آلومینیومی نصب می شود.

بیشتر بخوانید :  قیمت خرید لوور آلومینیومی ساده

سایبان لوور آلومینیومی متحرک نیز دارد نوع متحرک آن برای جاهایی که در برخی از ساعات روز احتیاج به سایبان نیست مورد فروش اینترنتی لوور آلومینیومی نما قرار می گیرند این نوع از نور گیر چون جزء صنایع مدرن و پیشرفته می باشد دارای قیمت نسبتا بالایی نیز است و چون قیمت ها در حال نوسان است نمی توان قیمت مشخصی را برای آن در نظر گرفت. حال در صورت وجود پیشرفت و افزایش خرید ها از طریق اینترنت فروشنگان این محصول نیز شروع به فروش آن به صورت آنلاین کرده اند و فروش اینترنتی لوور آلومینیمی نما بسیار رواج یافته است. که البته مشتریان زیادی از این فروش اینترنتی استقبال گرم و زیادی کرده اند چون روش سریع و آسانی است برای خرید و از اتلاف وقت جلوگیری می شود. استفاده از این نوع سازه بسیار مناسب ساخت و ساز های جدید و مدرن هستند.

مزایای نمای لوور آلومینیومی

اجرای نمای لوور آلومینیومی مزایای بسیار زیادی دارد، این متریال را میتوان در کنار متریال هایی مثل ورق های بتن اکسپوز و کامپوزیت ترکیب کرد. در ادامه به برخی از مزایای این متریال یونیک اشاره خواهیم کرد:
• دوام بالا و قابلیت تنظیم.
• حفظ حریم شخصی ساختمان و امکان جلوگیری 80 درصدی از نور خورشید.
• تنوع بالا و سازگاری در ترکیب با متریال های دیگر نما.
• وزن سبک و سهولت در حمل و نقل و نصب.
• قابلیت شستشو، جابجایی و مرمت آسان.
• قیمت مقرون به صرفه و مقاومت بالا در برابر شرایط جوی نامساعد.

اجرای مهندسی لوور آلومینیومی

لوور آلومینیومی
اجرای نمای لوور آلومینیومی احتیاج به دقت بالا و رعایت اصول مهندسی دارد و حتما باید توسط طراحان و متخصصین این حوزه انجام شود. اجرای لوور آلومینیومی نباید باعث محدود شدن دید از داخل ساختمان به خارج آن شود. از همین رو اگر قصد استفاده از این متریال برای نمای ساختمان را دارید، میتوانید با تیم طراحی تخصصی ترنج در این باره گفتگو کنید.

بیشتر بخوانید :  مرکز تولید لوور آلومینیومی دوکی