فروش ورق اچ پی ال و انواع آن

فروش ورق اچ پی ال با داشتن طرح های مختلف نیازمند تحصیلات و دانستن برخی از حرفه ها فنی می باشد. ورق اچ پی ال نوع دیگری از نما می باشد که امروزه در صنعت مد طرفداران زیادی را جذب خود کرده است این نوع از ورق به صورت پازل می باشد که در دسته وسایل تزئینی ساختمان قرار می گیرد که در انواع و اقسام فعالیت ها کاربرد چشم گیری دارد از اندازه ی 6 تا 10 میلی متر ورق اچ پی ال برای نمای خارجی و داخلی ساختمان استفاده می شود.

مواد تشکیل دهنده ورق اچ پی ال

مواد تشکیل دهنده ی این نوع از ورق ترکیبی است که شامل لایه های سلولزی، کرافت و رزین های فنولیک است که بعد از کار کردن روی این ترکیب با دادن فشار و دمای بالا به این محصول به صفحات ضخیم و مقاوم اچ پی ال تبدیل می شود این صفحات تشکیل شده ظاهر جذاب و شیکی ندارد و فروش ورق اچ پی ال در این صورت خیلی کم ممکن می باشد.

ویژگی های جذاب ورق اچ پی ال

 

بنابراین برای افزودن به طرفداران و فروش ورق اچ پی ال از یک لایه رنگی از جنس ملامینه برای روکش ورق اچ پی ال استفاده می شود. برای اینکه این ورق به راحتی از سطح ساختمان کنده نشود در ترکیب اچ پی ال از نوعی مواد استفاده کرده اند که مقاومت، دوام و خاصیت چسبندگی سریعی داشته باشد. ورق اچ پی ال دارای انواع متفاوت و جذابی است که امروزه در ساختمان های بسیار زیبا و شیک از آن استفاده می کنند.

 

کدام نوع ورق اچ پی ال کاربرد بیشتری دارد؟

فروش ورق اچ پی ال در نوع چوبی آن بسیار زیاد است که بسیاری، از این طرح در ویلا ها و جاهای مخصوصی استفاده کرده اند. از این نوع ورق در کابینت سازی، درب ها و همچنین نمای ساختمانی استفاده می شود. روکش اچ پی ال در برابر رطوبت، حرارت هایی مانند آتش و سایش بسیار مقاوم بوده و با داشتن این نوع از ویژگی ها برای روکش های درب بسیار مناسب است. به دلیل داشتن وزن سبک و حالت گیری راحت و آسان در این صنعت فروش ورق اچ پی ال بسیار موفق بوده است. فروش ورق اچ پی ال دارای نمایندگی های فراوانی است که هر کدام از آن ها با داشتن انواعی از اچ پی ال قیمت های متفاوتی را دارند این نوع از فروش معمولا به صورت عمده صورت می گیرد. این نوع از ورق شامل طرح های سنگی، فانتزی، چوبی و ساده می باشد.

بیشتر بخوانید :  نمای اچ پی ال+هزینه طراحی و اجرا ورق اچ پی ال hpl