اجرای نمای کارخانه+هزینه طراحی و اجرای نمای کارگاه مدرن

با توجه به گسترش روز افزون متریال های جدید برای طراحی و اجرای نما، امروز استفاده از مصالح قدیمی دیگر جایی در ساخت و ساز و اجرای نمای کارخانه ها ندارد. مصالح قدیمی که در اجرای نمای کارخانه ها استفاده میشوند، اغلب مصالح سنگین، با وزن بالا و حمل و نقل سخت هستند. مصالحی همچون بتن یا سوله های آهنی.
فارغ از هزینه های بالا، این متریال ها طول عمر پایین تری نسبت به متریال های جدید داشتند. همچنین از جلوه بصری زیبایی برخوردار نبودند و همین موضوع سبب شده بود که نمای کارخانه ها بسیار سرد و بی روح باشد. در ادامه این متن می خواهیم به اجرای نمای کارخانه به سبک مدرن و با متریال مدرن بپردازیم.
اجرای نمای کارخانه

اجرای نمای کارخانه به سبک مدرن

نمای کارخانه به سبک مدرن در واقع با استفاده از متریال خشک ساخته میشود. از نمونه این متریال ها میتوان به آجر خشک، بتن اکسپوز، پانچ متال و نمای فلزی اشاره کرد. نماسازی با این روش نوین علاوه بر طول عمر بالا راحت تر قابل مرمت و بازسازی میباشد. نیاز به نیروی متخصص ندارد و مقرون به صرفه است.
از طرف دیگر استفاده از مصالح خشک و پیش ساخته در نماسازی نیاز به ملات ندارد و در کمترین زمان توسط پیچ و ابزار به بدنه سازه کارخانه نصب میشود.

اجرای-نمای-کارخانه.
هزینه طراحی و اجرای نمای کارگاه مدرن

با ورود متریال خشک مثل آجر خشک و نمای فلزی، رنگ و روی کارخانه ها به طور کلی عوض شده اند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، استفاده از این مدل نما میتواند در وقت و هزینه هم صرفه جویی کند.
هزینه های اجرای نمای کارخانه و کارگاه به سبک مدرن، به مواردی بستگی دارد که در ادامه به آنها شاره خواهیم کرد:
• ابعاد سازه
• متریال انتخابی
• نوع طراحی
شما میتوانید با مراجعه به وبسایت گروه ترنج و ارتباط با طراحان این مجموعه از نحوه طراحی، سفارش و هزینه های نمای کارخانه مطلع شوید.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده نمای سرامیک خشک درجه 1

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *