نمای سرامیک خشک :


در اجرای نمای سرامیک خشک از موادی استفاده می شود که زیرسازی آن آلومینیومی می باشد و به همین دلیل چسبندگی که در نما وجود دارد بر روی سازه ایجاد می گردد، که این چسبندگی موجب می شود عمر و دوام ساختمان تا حد بسیاری افزایش پیدا کند. بنابراین باید بدانیم که اجرای نمای سرامیک خشک بر روی بسیاری از ساختمان ها کاربرد فراوانی دارد و افراد زیادی از این نما برای ساختمان ها ساخته شده خود استفاده می کنند.
نخستین باری که اجرای نمای سرامیک خشک بر روی ساختمان ها اجرا گشت در دهه 70 میلادی بود، در این سال تعدادی از مهندسین آمریکایی تصمیم گرفتند سنگ های ساختمان هایی که اندازه بلندی دارند را به روش خشک نصب نمایند. علت تصمیم گیری آنها به این دلیل بود که قصد داشتند ساختمان ها را بسیار قوی تر کنند چرا که طبقات بالایی که در ارتفاع زیادی بودند از نیروی باد و … زیاد در امان نبودند و به همین دلیل نمای سرامیک خشک برای آنها بهترین انتخاب به شمار می رفت.

مزایای فروش عمده نمای سرامیک خشک درجه 1 :


همانطوری که می دانید تمامی نماها دارای مزایای زیادی می باشند اما فروش عمده نمای سرامیک خشک درجه 1 مزایای بیشتری برای سازندگان و بهره برداران ساختمان های مسکونی و اداری به همراه دارد و به همین دلیل است که افراد از نمای خشک استفاده می کنند، مزیت های آن عبارت می باشد از :
1. یکی از مهمترین مزایای نمای سرامیک خشک این است که شما در زمان نصب صرفه جویی می کنید، از آنجایی که قطعات نمای خشک قبل از نصب کردن آماده شده، آنها را به راحتی می توانید بر روی ساختمان نصب کنید.
2. طراحی که در این نما وجود دارد مهندسی ساز است و به همین دلیل هیچ مشکلی در آن وجود ندارد. تمامی درزهای نما به خوبی پوشیده می گردد و هیچ درزی بین دیوارها باقی نمی ماند.
3. مواد و متریال هایی که در نمای سرامیک خشک به کار برده می شود در تغییرات دما سازگاری بسیار زیادی دارد و به همین دلیل مواد آن دچار فرسودگی و یا ضربه نمی گردد.
4. به آسانی می توانید نمای خشک را در ساختمان های متنوع خود تنظیم نمایید، چرا که اندازه های سرامیک آن بسیار دقیق است و بر همین اساس تنظیم نمودن آن هم بسیار آسان می باشد.

بیشتر بخوانید :  برترین فروشندگان سرامیک پرسلان بدون لعاب