جدیدترین انواع نمای کرتین وال به صورت عمده

یکی از انواع نماهای جدید و مورد استفاده در بسیاری از ساختمان ها نمای کرتین وال می باشد که به علت زیبایی و استحکام بالایی که دارد امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این نما به صورت پیش ساخته در شرکت های تولید کننده با استفاده از متریال درجه یک تولید می شود و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

جدیدترین انواع نمای کرتین وال به صورت عمده

ویژگی های نمای کرتین وال درجه یک

ویژگی های نمای کرتین وال درجه یک این روزها در بسیاری از ساختمان های اداری،تجاری و مسکونی و … به دلیل زیبایی و دوام بالا همچنین مقاوم بودن در برابر عوامل محیطی از نمای کرتین وال استفاده می کنند و از ویژگی های نمای کرتین وال درجه یک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش مصرف انرژی
  • عایق رطوبتی،حرارتی و صوتی
  • افزایش نور ساختمان
  • سبکی ساختار و کاهش وزن ساختمان
  • سرعت بالای اجرا و نصب آن
  • امکان ترکیب آسان با سایر پوشش های نما
  • زیبایی و جلوه ی خاص در شب و روز

استفاده از کرتین وال دارای مزیت های بسیاری در صنعت ساختمان سازی می باشد که عبارت است از: چسبندگی بسیار مناسب به شیشه،خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری عالی،کمک به مقاوم سازی شیشه و پنجره ها،عمر طولانی،سازگاری با شرایط اقلیمی مختلف،استحکام  و دوام بالا در برابر تغییرات دمایی،کمک به زیبا سازی بهتر ساختمان،مقاومت بالا در برابر کشش و مقاومت در برابر اشعه خورشید و… که با توجه به مزیت های و قابلیت های بسیار زیادی که دارد هر روز بر تعداد مشتریان آن افزوده شده و فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید :  نمای کرتین وال فریم لس : اجرا + مشخصات فنی

خرید مستقیم نمای کرتین وال باکیفیت

خرید مستقیم نمای کرتین وال باکیفیتاین روزها بازار خرید و فروش کرتین وال به دلیل کاربرد فراوان بسیار داغ می باشد و مورد پسند افراد زیادی واقع شده است. یکی از مراکز خرید نمای کرتین وال باکیفیت همین شرکت می باشد که این محصول را با ضمانت و قیمت مطلوب ارائه می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید. شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزئی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از ابن نوع خرید می کند.

از مزیت های خرید از این سایت می توان ارائه محصولی با برند معتبر و کیفیت بالا،صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب،ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری،امکان مشاوره رایگان قبل از خرید،خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته،تسریع و سهولت در خرید و … اشاره نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *