,

فروش ویژه پروفیل نمای کرتین وال

فروش ویژه پروفیل نمای کرتین وال، در کشورمان افزایش پیدا کرده کشور ما افزایش پیدا کرده است. پروفیل نمای کرتین وال استفاده های زیادی در صنعت های مختلف داشته و تولید آن در کارخانه های کشورمان انجام می‌شود. پروفیل نمای کرتین وال یکی از پرفروش ترین نما ها می باشد‌.

فروش ویژه پروفیل نمای کرتین وال

کاربردهای منحصر به فرد پروفیل نمای کرتین وال

کاربردهای منحصر به فرد پروفیل نمای کرتین والپروفیل نمای کرتین وال کاربرد های منحصر به فردی دارد به خاطر همین فروش پروفیل نمای کرتین وال در کشور رشد کرده و نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرده است.

پروفیل نمای کرتین وال مانند سایر نماها نیز و جلوه خیلی زیباتری به ساختمان می‌دهد و کاربرد های آن هم با سایر نما ها متفاوت می باشد. یک ساختمان ساز برای نمای بیرونی برج یا پاساژ و یا ساختمان خود می‌تواند متراژ مورد نیاز را اندازه گرفته و سفارش نمای کرتین وال را بدهد و در هر مدل و رنگی خواست این ما را بر روی ساختمان خود با استفاده از یک نصاب ماهر و تخصصی انجام دهد.

 سیستم های کرتین وال معمولاً با اعضای قاب آلومینیومی اکسترود شده طراحی می شوند ، اگرچه اولین دیوارهای پرده با قاب های فلزی ساخته شده اند.  قاب آلومینیومی به طور معمول از شیشه ای پر شده است که یک ساختمان معماری دلپذیر و همچنین فوایدی مانند نور روز را فراهم می کند.  با این وجود ، تأثیر نور بر راحتی بصری و همچنین افزایش گرمای خورشیدی در یک ساختمان ، هنگام استفاده از مقادیر زیادی شیشه ، قابل کنترل است.  سایر اتصالات رایج عبارتند از: روکش سنگی ، پانل های فلزی ، لوور و پنجره های قابل استفاده.

بیشتر بخوانید :  نصب کرتین وال با بهترین کیفیت در کرج

پروفیل نمای کرتین وال با توجه به اینکه الزامات طراحی از قبیل: انبساط حرارتی و انقباض را دارند ، با سیستم های فروشگاه تفاوت دارد.  نوسان ساختمان و حرکت؛  انحراف آب؛  و راندمان حرارتی برای گرمایشی ، سرمایش و روشنایی مقرون به صرفه در ساختمان.

قیمت پروفیل نمای کرتین وال درجه یک

قیمت پروفیل نمای کرتین وال درجه یکقیمت پروفیل نمای کرتین وال درجه یک بستگی به ابعاد و متراژ و کیفیت نما دارد. پروفیل نمای کرتین وال از نظر کیفیت درجه‌بندی داشته و به همین دلیل هر کدام از آنها قیمت های متفاوتی با یکدیگر دارند، اما به طور کلی قیمت پروفیل نمای کرتین وال در کشور رو به افزایش بوده و دارای ثبات نیست‌.

خیلی از ساختمان سازان تمایل دارند که برای به کار بردن نمای ساختمان از نمای کرتین وال درجه یک استفاده کنند، زیرا این نما باعث می شود که ارزش ساختمان بسیار بالا رفته و قیمت آن هم افزایش پیدا کنند.نمای کرتین وال به تازگی در میان مردم رایج شده و بیشتر مهندسین از این نما استفاده می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *