برش لیزری پنل فلزی طرح دار نما

هزينه برش ليزر انواع پنل طرح دار نم

هزینه برش لیزری انواع پنل فلزی طرح دار نما در ایران، و در بازار صنعت ساختمان ایران مدت اندکی است ، که برای سازندگان، معماران و کارفرمایان پروژه های ساختمانی اهمیت بسیار زیادی یافته است.

این هزینه بستگی زیادی به زاویای طرح مورد نظر که و میزان خلل و فرج و تعدد الگو ها دارد. ولی به عنوان یک معیار کلی معمولا هزینه برش لیزری پنل فلزی طرح دار نمای ساختمان به صورت متر طول و یا متر مربع توسط شرکت های ارائه کننده خدمات سی ان سی برش لیزری محاسبه می گردد.

هزينه برش ليزر انواع پنل طرح دار نم

بهترين قيمت برش ليزر انواع پنل طرح دار نما

اما باید توجه داشت که این هزینه درصد چندان زیادی از قیمت کلی تهیه و اجرای نمای سی ان سی پنل برش لیزری فلزی طرح دار نما را به خود اختصاص نمی دهد. بلکه مسائل دیگری از قبیل یاز پنل، ضخامت ورق مورد استفاده، سیستم رنگ امیزی، سیستم اجرای زیر سازی و سیستم نصب نهایی پنل فلزی طرح دار نما را تحت تاثیر جدی قرار می دهند .

سایت اینترنتی عرضه پنل فلزی طرح دار رنگی نما

هزينه برش ليزر انواع پنل طرح دار نم

بهترين قيمت برش ليزر انواع پنل طرح دار نما

در این میان برخی سایت های اینترنتی معتبر راه اندازی شده اند که با ارائه طرح محبوب برای پنل فلزی طرح دار نما و حتی پنل های رنگ شده ، ذهنیت خریداران را نسبت به قیمت کلی محصول مورد نظرشان کمی باز تر می کند.

این سایت های اینترنتی با ارائه الگوی پانل مورد نظر فلزی طرح دار نما به صورت عکس های با کیفیت در صفحات خود به همراه ارائه قیمت متر مربع می توانند بسیار کارگشا باشند.

بیشتر بخوانید :  هزینه طرح دار و مشبک سازی پوسته بیرونی نمای ساختمان در معماری معاصر

کاربردهای مختلف ورق طرح دار لیزری

ورق طرح دار لیزری و ورق فلزی طرح دار نما یکی از خاص ترین محصولاتی است که می تواند برای امر ساختمان سازی مورد استفاده قرار گیرد. این ورق ها به دلیل اینکه می توانند با طرح های مختلفی برش زده شوند، کاربردهای بسیار زیادی در امر ساختمان سازی دارند. البته کاربرد اصلی این ورق ها در حوزه نماسازی ساختمان های مختلف می باشد. با توجه به مقاومت بالای این ورق ها و زیبایی منحصر به فردی که دارند، می توان آن ها را برای هر مکانی مورد استفاده قرار داد. در واقع، هیچ محدودیت خاصی برای ورق های طرح دار لیزری وجود ندارد. از جمله کاربردهای اصلی این ورق ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• نماسازی ساختمان ها
یکی از کاربردهای اصلی ورق لیزری طرح دار، نماسازی ساختمان ها است. این ورق ها می توانند با طرح های متنوع خودشان، زیبایی فوق العاده ای به نمای ساختمان ها بدهند.
• قابل استفاده برای جداسازی بخش های ساختمان
ورق لیزری طرح دار می تواند برای جداسازی بخش های مختلف یک ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. این ورق ها دارای ظاهر بسیار شیکی هستند. بنابراین، می توان برای جداسازی لابی از ساختمان، جداسازی اتاق ها از پذیرایی و … مورد استفاده قرار گیرد.
• ساخت نرده های راه پله ها
برای ساخت نرده های راه پله ها می توان از ورق لیزری طرح دار استفاده کرد که هم مقاومت بالایی دارند، هم بسیار زیبا هستند.

ورق های طرح دار لیزری از چه جنسی هستند؟

ورق های طرح دار لیزری و یا ورق سی ان سی طرح دار به دلیل داشتن جنس فلزی، می توانند به راحتی با لیزر برش داده شوند و با طرح های مختلف تهیه شوند. ورق لیزری طرح دار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا این ورق ها از جنس آهن، آلومینیوم و مس هستند. هر فلزی که بتواند قابلیت برش کاری و خم شدن داشته باشد، می تواند برای این محصولات مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید :  قیمت زیرسازی فلزی نمای طرح دار و مشبک

برای ایجاد طرح های مختلف روی ورق طرح دار لیزری، می توان از دستگاه cnc استفاده کرد. این دستگاه با ایجاد برش لیزری روی ورق ها، زیبایی آن ها را چندین برابر می کند و می تواند باعث زیبایی ورق های معمولی شود. البته انتخاب جنس ورق های طرح دار لیزری بستگی به نوع ورق و مدل آن دارد.

فروش پانل طرح دار فلزی نما به صورت عمده

بهترين قيمت برش ليزر انواع پنل طرح دار نما

بهترين قيمت برش ليزر انواع پنل طرح دار نما

فروش پانل طرح دار فلزی نما و ورق طرح دار لیزری بنا بر متراژ مورد نظر طراح، هر چه قدر متراژ مورد نظر بیشتر باشد ، آسان تر و با قیمت کمتری صورت می گیرد ولی در تهیه و تولید و برش لیزری پنل طرح دار فلزی نما به صورت تکی و یا تعداد کم به دلیل آن که هزینه های بالاسری برای کارگاه های ارائه کننده خدمات سی ان سی برش لیزر ، به همان میزان عمده می باشد و برای ساخت هر طرح سفارشی نیاز به ایجاد کدنویسی مربوطه برای ماشین سی ان سی برش لیزر می باشد، قیمت های تمام شده نهایی به میزان زیادی بالاتر خواهد بود.

قیمت ورق طرح دار فلزی و پنل فلزی در کل تاثیر زیادی از قیمت روز ورق آهن سیاه و یا قیمت روز روق آهنی روغنی می پذیرد و ضخامت ورق مورد استفاده نیز به همان اندازه در قیمت تمای شده ورق طرح دار فلزی موثر است.

بنابر این برای معماران و طراحان به صرفه تر خواهد بود تعداد بیشتری پروژه پانل فلزی طرح دار برش لیزری خود را به صورت یکجا سفارش دهند تا قیمت تمام شده کمتری برای هر پنل ایجاد گردد.

بیشتر بخوانید :  خرید نمای فلزی طرح دار با تضمین قیمت