,

فروش ویژه شیشه لمینت نرده درجه یک

در این مبحث می خواهیم در مورد کاربرد شیشه لمینت نرده و انواع آن صحبت کنیم. نرده های دارای شیشه در مکان های تفریحی و گردشگری و هتل ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این شیشه ها باعث زیبایی طراحی داخلی شده و علاوه بر این باعث حفاظت جان انسان ها می شود. از ویژگی های این شیشه ها نشکن بودن و دوام و زیبایی و مقاومت بالا می توان اشاره کرد.

فروش ویژه شیشه لمینت نرده درجه یک

جدیدترین انواع شیشه لمینت نرده

جدیدترین انواع شیشه لمینت نرده

انواع متعددی شیشه های نرده در بازار موجود است که از تولیدات داخلی و خارجی هستند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و بستگی به مکان مورد نظر نوع آن انتخاب می شود.  نوع اول که می خواهیم به آن بپردازیم. نرده شیشه ای فیکس پوینت است. این مدل یک نوع ترکیبی است که از یست های اسپایدری آلومینیومی و نرده از جنس سکوریت و لمینیت که ضخامت آنها بین ۱۲ تا ۱۶ است و برای جای دست ها از پروفیل های آلومینیومی استفاده می شود یک علت که از این نرده ها زیاد استفاده نمی شود چون باید محاسبات بسیار دقیقی انجام شود و اگر یک میلی اشتباه شود دیگر قابل برگشت نیست و خسارت بالای به تولید کنندگان وارد می شود.

نرده شیشه ای اکسپوز: این نوع نرده فریم های u شکل که اغلب آلومینیومی هستند و در کف سازه نصب می شوند و فاصله بین آنها تقریبا ۲۰ سانتی متر است. شیشه سکوریت و لمینینت روی آنها نصب می شود. شیشه ها با یک ورق آلومینیومی به طول کافی و ضخامت استاندارد در جای خود فیکس می شوند. نرده شیشه ای اسپیگت: یکی از بهترین انواع نرده ها محسوب می شود. این مدل بسیار زیبا و محکم است. برای هر شیشه سکوریت و لمینیت از دو عدد پایه به سایز استاندارد استفاده می شود و برای مکان های راه پله، راه رو، تراس کاربرد دارد. نرده شیشه با پایه: مانند مدل قبل از پایه های آلومینیومی استفاده می شود و شیشه ها دارای ضخامت و طول استاندارد هستند. اما این مدل از نظر کیفیت پایین تر است و قیمت مناسب تری دارد. نرده شیشه ای تراس و بالکون، تراس های آپارتمان قطعا بدون سقف هستند و مایل به بیرون است. به همین خاطر احتیاج به محافظت دارد. گذشته از ردیف های دیوار آجری استفاده می کردند که ایمنی بالای ندارد‌. این نرده ها بهترین کاربرد را دارند و بلند بودن آنها بستگی به سلیقه افراد دارد و از حد استاندارد می شود بلندتر باشد 

بیشتر بخوانید :  فروشندگان برتر شیشه لمینت دوجداره در شیراز

آخرین قیمت شیشه لمینت نرده در بازار داخلی

آخرین قیمت شیشه لمینت نرده در بازار داخلی

امروزه شیشه لمینت مورد توجه بسیاری از طراحان و مهندسین قرار گرفته است و به دلیل مزیت های خوبی که دارد بسیار پر رونق است. قیمت انواع شیشه لمینت متفاوت است و بستگی به نوع خرید که به صورت اینکه جزئی یا کلی خریداری شود بستگی دارد و قیمت در فروشگاه های مختلف یکسان نیست و به دلیل نوسانات بازار قیمت ها روزانه در حال تغییر هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *