,

تهیه شیشه سکوریت ضد خش با قیمتی مناسب

شیشه های معمولی دارای کاربردهای زیادی هستند اما گاهی اوقات باعث نقص و آسیب های غیرقابل جبرانی به افراد نیز شده اند. امروزه شیشه سکوریت که به شیشه نشکن معروف است بهترین و مقاوم ترین شیشه است. این شیشه ی مقاوم و دارای ایمنی بالا در طی یک حرارت دهی ساخته می شود تا استحکام کافی را در زمان صدمه دارا باشد تا به راحتی شکسته نشود. برای تهیه شیشه سکوریت ضد خش با قیمتی مناسب، با کارشناسان ما ارتباط گرفته تا آنها شما را به بهترین نحو در این امر یاری فرمایند.

تهیه شیشه سکوریت ضد خش با قیمتی مناسب

کاربردهای شیشه سکوریت ضد خش

کاربردهای شیشه سکوریت ضد خش کاربردهای شیشه سکوریت ضد خش بسیار فراوان است، توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال ایمنی هستید حتما از این نوع شیشه استفاده نمایید. همچنین این نوع شیشه ضدحرارت است و در واقع باعث گسترش آتش نخواهد شد. این شیشه ها ضد خش بوده و در گذر زمان کیفیت آن تغییری نخواهد کرد.

حال در ادامه به تعدادی از کاربرد شیشه سکوریت می پردازیم:

    1. درب فروشگاه ها، بانک ها، هتل ها، اداره ها و …
    2. ساخت خودرو (تا دربرابر صدمه مقاومت زیادی داشته باشد و سرنشین های خودرو دچار آسیب نشوند)
    3. ساختمان سازی (برای درب های ورودی ساختمان ها، پنجره های ساختمان، نرده های ساخته شده با شیشه، سقف ها، شیشه های استخر، حمام، سونا و جکوزی، شیشه بالکن یا تراس، پارتیشن بندی و…)
    4. دکوراسیون و لوازم خانگی (درب هود، درب فر، شیشه بخاری، اجاق گازهای شیشه ای و …)
    5. اتاق های عمل جراحی، آزمایشگاه ها، بطور کلی مراکز درمانی 
    6.  گوشی های هوشمند (برای صفحه محافظ)
بیشتر بخوانید :  خرید انواع شیشه سکوریت چند میل باکیفیت

استفاده از شیشه های معمولی در مکان های عمومی مانند اداره ها که ممکن است افراد زیادی به آن جا مراجعه نمایند بسیار خطرناک است. شیشه سکوریت به سختی می شکند و در صورت شکستن نیز به تکه های بسیار کوچکی تبدیل می شود که برای افراد خطری ندارد.
یکی از مکان هایی که بسیار از شیشه سکوریت استفاده می شود در صنعت ساختمان سازی می باشد، به دلیل عایق بودن این نوع شیشه دربرابر صدا و حرارت، مصرف انرژی را در ساختمان کاهش و به برقراری آرامش در ساختمان کمک بسزایی خواهد کرد.

خرید بدون واسطه شیشه سکوریت ضد خش

خرید بدون واسطه شیشه سکوریت ضد خش شیشه سکوریت چون ایمنی و مقاومت بسیار بالایی دارند و مراحل بیشتری برای ساخت این شیشه ها طی می شود، از شیشه های معمولی قیمت بالاتری دارند اما به دلیل مزایای زیاد این نوع شیشه، افراد ترجیح می دهند از شیشه سکوریت استفاده نمایند تا ایمنی خود و اطرافیانشان را تضمین نمایند.
 قیمت شیشه سکوریت با توجه به کیفیت تولید آن متفاوت است.

شما می توانید برای خرید بدون واسطه شیشه سکوریت ضدخش با ما در ارتباط باشید، تا خریدی بی نقص و با قیمت مناسب داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *