,

نمای کرتین وال و مزیت ها

نمای کرتین وال یکی از نماهای بسیار مدرن به شمار می رود که بر روی بیشتر ساختمان های آن را استفاده می کنند. ساختاری که در این نوع از نما وجود دارد خود ایستا است، و این یکی از بهترین ویژگی هایی می باشد که نمای کرتین وال دارد. خود ایستا بودن در این نما به این معنی می باشد که وزن بالای شیشه ایجاد شده، بر روی نمای ساختمان سنگینی ایجاد نخواهد کرد، به همین دلیل هیچ لرزش و سنگینی دیگری مانند باد و یا طوفان بر روی ساختمان تاثیر نخواهد داشت. در اصل باید بیان کنیم که نمای کرتین وال یک نمای مجزا و منحصر به فرد به شمار می رود برا اینکه شما با مزیت های این نما آشنا شوید در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

مزایای نمای کرتین وال 

 

همانطوری که می دانید تمامی نماهایی که برای ساختمان ها به کار می رود دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. استفاده نمودن از نمای کرتین وال به تازگی رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و بیشتر ساختمان هایی که مدرن و زیبا می باشند از این نما استفاده می نمایند.

 

البته دلیل اصلی که بسیاری از افراد به این نما توجه خاص و ویژه ای نشان می دهند مزیت های استفاده از آن می باشد که مزیت های مهم و اساسی آن عبارت است از :

  • مصرف کردن انرژی در این نما تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند، چرا که در این نما عایق بندی به صورت بسیار حرفه ای و دقیق انجام شده است.
  • سبک به کار رفته شده در نمای کرتین وال بسیار ساختاری است و به همین دلیل وزن مرده ساختمان کاهش پیدا می کند، در حقیقت بیشتر وزنی که ساختمان دارد بر روی سازه نما است.

 

  • نصب و اجرای این نما بسیار آسان است و به همین دلیل سریعا نصب می شود. البته یکی از نکاتی که در نصب کردن آن اهمیت بسیاری دارد این است که نصاب نمای کرتین وال باید در این زمینه تخصص و تجربه زیادی داشته باشد.
  • شما به راحتی می توانید نماهای کرتین وال را با دیگر پوشش های نما ترکیب نمایید، با ترکیب کردن آنها زیبایی نما دو برابر می گردد.

 

بیشتر بخوانید :  خرید نمای فلزی طرح دار با تضمین قیمت