نمایندگی فروش شیشه دوجداره ساختمان درجه یک در تهران

استفاده از شیشه دوجداره ساختمان امروزه بسیار مورد توجه معماران و طراحان داخلی قرار گرفته است. شیشه های دوجداره مانند شیشه های معمولی در رنگ های مختلفی تولید می گردند. فروش پنجره دوجداره با استقبال بی نظیری رو به رو می باشد. 

نمایندگی های فروش شیشه دوجداره ساختمان که شیشه های درجه یک را در خدمت مردم قرار می دهند بسیار زیاد هستند. این نمایندگی ها با متخصصان و مشاوران خود آماده پاسخگویی و انتقال اطلاعات به مشتریان خود می باشند. همچنین کارخانه ها و نمایندگی های تولید شیشه دوجداره در بسیاری از شهرها در حال کار هستند و شیشه دوجداره درجه 1 را به تمام نقاط داخل کشور و بسیاری از کشورهای خارجی صادر می نمایند. 

نمایندگی فروش شیشه دوجداره ساختمان درجه یک در تهران

کاربردهای خاص شیشه دوجداره ساختمان

کاربردهای خاص شیشه دوجداره ساختمانشیشه دوجداره از دو لایه ی ساده و یا رنگی تشکیل شده است. این دو لایه به موازات همدیگر قرار گرفته و درزهای آن ها هوابندی شده است. فضایی که بین این دو لایه به وجود می آید را با مواد خشک کننده پر می کنند. این نوع از شیشه عایق گرما، سرما و صدا می باشند و در ساختمان هایی مانند خانه، هتل، بیمارستان و فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

ضریب انتقال حرارت در شیشه های دوجداره استاندارد پایین می باشد که باعث کاهش میزان انتقال سرما و گرما و صرفه جویی در انرژی می گردد. شیشه های دوجداره دارای انواع مختلفی مانند معمولی، رنگی، رفلکس و سکوریت می باشند. همچنین این شیشه ها ضد ضربه می باشند و ایمنی بیشتری نسبت به شیشه های یک جداره دارند. شیشه های دوجداره به دلیل ساختار خاصی که دارند در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند و مانع از ورود آن به داخل خانه می گردند. 

بیشتر بخوانید :  مرکز پخش شیشه دوجداره ساختمان

خرید شیشه دوجداره ساختمان با قیمت عمده

خرید شیشه دوجداره ساختمان با قیمت عمدهیکی از مهم ترین انواع شیشه های ساختمانی شیشه های دوجداره می باشند. از ویژگی های اصلی این شیشه ها مقاومت در برابر نفوذ سروصدا و حرارت می باشد. خرید شیشه دوجداره ساختمان به صورت عمده و جزئی را می توان از طریق فروشندگان مختلفی که یا خود تولید کننده هستند و یا مراکز فروشی که در سطح شهر ها موجود هستند و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام داد.

به طور کلی اگر شیشه دوجداره ساختمان را به صورت عمده از هر فروشنده ای که خرید نماییم قیمت آن نسبت به خرید جزئی کمتر می باشد. به همین دلیل فروشندگانی که در کار فروش این محصول به صورت عمده هستند آن را مستقیما و بدون واسطه خریداری می کنند تا قیمت کمی را که روی محصولات خود میگذارند به طریقی جبران نمایند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *