,

نمایندگی انحصاری بتن اکسپوز

نمایندگی بتن اکسپوز با داشتن کادر مجرب و تحصیل کرده و همچنین نیروی کار فعال، محصولشان به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. نام دیگر این نوع از بتن، بتن نما می باشد. بتن نما از مقدار زیادی سیمان تشکیل شده است که همین ویژگی سبب بالا رفتن خاصیت چسبندگی در بتن اکسپوز شده است که این ویژگی در تغییرات جوی بسیار محکم و کار آمد هستند. نمایندگی بتن اکسپوز به صورت معتبر در سراسر کشور وجود دارد که با داشتن کادر مجرب و همچنین متخصصین جوان و تحصیل کرده به راحتی می توانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما قرار دهند.

بتن اکسپوز چیست؟

از این رو نمایندگی بتن اکسپوز این محصول را طوری طراحی کرده است که با داشتن عمر بالا، مقاومت و دوام زیاد حتی در برابر آتش می تواند شما را در ساختمان سازی راضی نگه دارد. نمایندگی های فعال بتن اکسپوز در تلاش هستند بهترین ها را برای شما فراهم کنند. بتن اکسپوز به بتنی گفته می شود که سطح بیرونی و دیده شده کار صاف و یک دست باشد در این نوع بتن هیچ پوشش دیگری کار نمی شود و این محصول دارای نمایندگی بتن اکسپوز می باشد. در اجرای این بتن بالا بودن کیفیت ظاهری امری مهم تلقی می شود از بتن اکسپوز در طراحی های معماری و بنا های عمومی به کثرت استفاده می شود. قابل ذکر است این بتن ها قابلیت این را دارند که با سلیقه مشتری جور در بیایند به طوری که در کارخانه رنگ و اندازه آن ها قابل تغییر می باشد.

بیشتر بخوانید :  تولید نمای بتنی اکسپوز در کشور

مزایای بتن اکسپوز پیش ساخته نما

 

نمایندگی بتن اکسپوز مدام در حال به دست آوردن امتیازاتی از جانب مشتری ها می باشد. یکی دیگر از مزایای بتن پیش ساخته اکسپوز این است که سرعت ساخت و ساز بالا می رود و همچنین داشتن طول عمر و دوام بیشتر نسبت به سایر مصالح می باشد این بتن از مقاومت بالایی تشکیل شده است که همین مقاومت سبب افزایش مقاومت ساختمان نیز می شود. این نوع از بتن به شما این امکان را می دهد که در تمام فصول سال دست به ساختمان سازی بزنید و فعالیت خود را به شدت پیش ببرید به دلیل ویژگی های مثبت این بتن امروز بیشتر پیمانکاران خانه ها را بتنی می سازند. نمایندگی های بتن اکسپوز همواره در حال رقابت با یکدیگر می باشند تا بتوانند محصول بیشتر و بهتری را به فروش برسانند.. بتن اکسپوز در تغیرات شرایط جوی نیز مداوم است.