مرکز پخش کامپوزیت نمای مغازه

کامپوزیت نمای مغازه به عنوان لایه های با قابلیت مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی یکی از المان های پرکاربرد به شمار می رود. با توجه به تنوع این محصول از نظر فنی قصد داریم در این مقاله به معرفی انواع کامپوزیت های و چگونگی خرید و فروش ارزان آن از مرکز و سایت های پخش آنلاین بپردازیم.

مرکز پخش کامپوزیت نمای مغازه

همه چیز درباره کامپوزیت نمای مغازه

همه چیز درباره کامپوزیت نمای مغازه یکی از مصالح پرکاربرد نوین در نمای خارجی ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده از کامپوزیت ها است. این محصولات پنل هایی با ابعاد مشخص را شامل می شوند که از جنس آلومیینوم هستند. ضخامت استاندارد انواع ورق های آلومینیومی کامپوزیت معمولاً بین 4 تا 5 میلی متر است. همچنین از نظر لایه های تولیدی، این محصول از سه لایه تشکیل می شود. لایه رویه و اول که از جنس آلومینیوم است. لایه میانی یا هسته مرکز از پلی اتیلن و مواد ضد حریق ساخته شده و در نهایت لایه زیرین کامپوزیت ها PDVF ها یا همان پوشش هایی رزین را شامل می شوند.
دلایل محبوبیت استفاده از انواع ورق کامپوزیت برای نمای مغازه، سهولت اجرای آن، مقاومت در برابر زلزله، قابلیت اجرا در اقلیم های مختلف، کاهش هزینه های جاری و همچنین مقاومت این محصولات در برابر عوامل محیطی است. همچنین باید اشاره کرد که برخی از مهمترین مشخصات فنی ورق های آلومینیومی کامپوزیت موارد زیر را می توان نام برد:

  • وزن سبک و شکل پذیری آسان
  • مقاوم در برابر آتش و حرارت زیاد
  • تنوع بسیار بالا از نظر طرح و رنگ
  • امکان تعویض یک عدد پنل در صورت خرابی بدون آسیب رسیدن به دیگر پنل ها
  • عدم نیاز به شستشو در نمای کامپوزیت
  • ایجاد خاصیت اکوستیک
بیشتر بخوانید :  صادرات نما کامپوزیت طرح آجر

صادرات انواع کامپوزیت نمای مغازه

صادرات انواع کامپوزیت نمای مغازه امروزه انواع کامپوزیت نمای مغازه در رنگ ها و ابعاد مختلف در کشور تولید می شود. خرید عمده این محصولات با هدف صادرات یا فروش عمده به بازار استان های مختلف باید به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی یا نمایندگی فروش انجام پذیرد. دلیل این امر کاهش هزینه های خرید و افزایش حاشیه سود است.
توجه کنید که قیمت کامپوزیت نما معمولاً بر اساس استانداردهای تولید، ابعاد کامپوزیت، شیوه تولید و متریال بکار رفته در تولید این محصولات کاملاً متغیر است. استعلام قیمت و نرخ روز به ویژه برای صادرات کامپوزیت نما امری ضروری به شمار می آید. برای این منظور کلیه فعالین می توانند از طریق نمایندگان این مرکز اقدام به تهیه لیست قیمت انواع کامپوزیت های تولیدی با برندهای ایرانی و ارقام وارداتی نمایند. همچنین کارشناسان فروش زمینه های لازم را برای صادرات این محصولات به کشورهای همسایه با حداقل هزینه را فراهم می آورند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *