مرکز پخش لوور مستطیل ۵×۱۰

از دیرباز، لوور مستطیل ۵×۱۰ از جمله پرکاربرد ترین سایبان ها در تکمیل نمای خارجی ساختمان ها بوده که توسط مراکز پخش متعددی عرضه می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد. این محصول از جنس آلومینیوم است و دارای کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی می باشد؛ همچنین با داشتن تنوع بالا در طرح و رنگ، موفق به جلب اعتماد بسیاری از افراد با سلیقه های گوناگون شده است.

مرکز پخش لوور مستطیل ۵×۱۰

همه چیز درباره لوور مستطیل ۵×۱۰

همه چیز درباره لوور مستطیل ۵×۱۰ هدف ما از عنوان کردن این مطلب، ارائه کردن اطلاعاتی در مورد لوور مستطیل شکل در ابعاد ۵×۱۰ می باشد تا شما هم با این محصول خارق العاده، آشنایی پیدا کنید و آگاهی های لازم را به دست آورید؛ پس لطفا تا انتهای کلام ما را همراهی نمایید به امید این که برایتان مفید و جذاب واقع گردد.

لوور ها دارای بدنه ی فلزی می باشند و به صورت های گوناگونی با اشکال مختلف موجود هستند اما اکثرا در دو نوع ثابت و متحرک تولید و روانه ی بازار فروش می گردند.

این محصولات از طریق دندانه های دوکی شکل به سازه های کامپوزیتی و شیشه ای متصل می شوند و نصب آن ها بسیار ساده و آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

انواع متحرک آن، مانند پرده های کرکره ای می باشند که توسط کنترل، بالا و پایین می روند و به طور کلی دارای سه قسمت کلی خورشیدی، منقاری و مقطعی هستند.

کاربرد اصلی این سایبان ها برای تنظیم میزان جریان ورودی نور خورشید به درون ساختمان است یعنی در مناطق گرم، مانع از تابش مستقیم نور و در مناطق سرد باعث جذب بیش تر آن می شود؛ در نتیجه، مانع از اتلاف انرژی خواهند شد و نیاز به وسایل حرارتی و برودتی را کم تر می کنند.

بیشتر بخوانید :  مرکز توزیع لوور مستطیلی دو پل

به علاوه در ضخامت و قطر های متنوعی بسته به سلیقه ی تولید کننده، ساخته می شوند و اغلب در زوایای 22/5، 45، 67/5 و 90 درجه وصل می شوند.

در عصر حاضر، بازار لوور مستطیل شکل بسیار داغ شده است زیرا دارای شکل هندسی جذابی می باشد و بر زیبایی ساختمان تاثیر بسزایی دارد.

قیمت روز لوور مستطیل ۵×۱۰

قیمت روز لوور مستطیل ۵×۱۰ قیمت لوور مستطیل، تا حدود زیادی بستگی به کیفیت و طرح و مدل آن دارد اما برخی شرایط دیگر نیز بر نرخ تصویب شده برای این محصول، دخیل هستند؛ متعاقبا نمی توان یک عدد ثابت را برای قیمت فروش کالای فوق الذکر در نظر گرفت.

اما در صورتی که قصد استعلام و یا آگاهی از به روز ترین و جدید ترین قیمت ها را دارید، می توانید به فروشگاه های آنلاین ما در همین سایت مراجعه فرمایید و بعد از بازدید از آن ها به هدف خود دسترسی پیدا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *