مرکز پخش شیشه دوجداره ساختمان

یکی از شیشه هایی که از اجزای تفکیک ناپذیر ساختمان های مدرن تلقی گشته و از آن مصارف بالایی را به عمل می آورند؛ شیشه دوجداره می باشد. در مرکز پخش شیشه های جدید ساختمانی، این شیشه در صدر فروش قرار داشته و می توانید انواع شیشه دوجداره ساختمان را با تنوعی از ابعاد و رنگ سفارش دهید.

مرکز پخش شیشه دوجداره ساختمان

همه چیز درباره شیشه دوجداره ساختمان

همه چیز درباره شیشه دوجداره ساختمان با تغییر سبک ساختمان سازی، قطعات و وسایلی که برای آن به کار می روند هم دچار تغییر و دگرگونی شده و دیگر از وسایل قدیمی برای ساخت ساختمان های مدرن استفاده نمی کنند.
اما یکی از وسایلی که با آن ساختمان های مدرن را زیباتر کرده و پوششی مناسب را ایجاد می کنند؛ شیشه دوجداره است که نه تنها به عنوان شیشه دوجداره پنجره مورد استفاده قرار می گیرد؛ بلکه آن را به عنوان شیشه دوجداره درب نیز استفاده می نمایند.

البته نباید فراموش کرد که حیطه استفاده شیشه های مورد نظر از حوزه ساختمان سازی هم فراتر رفته و حالا بسیاری از صنایع هم از این شیشه بهره می برند.

در هر حال اگر مایلید تا همه چیز را درباره شیشه های دوجداره ساختمان بدانید؛ بهتر است که موارد زیر را دنبال نمایید:

  • استفاده از شیشه دوجداره ساختمان تبدیل به یک اجبار از طرف سازمان شهرداری در حوزه ساختمان سازی شده و به همین دلیل بر میزان استفاده از این شیشه، روز به روز افزوده می شود.
  • شیشه های دوجداره در رنگ های مختلفی مانند رنگ برنز و رنگ دودی تولید شده که هر یک زیبایی و کارایی خاص خود را دارند.
  • بیشترین مدل این شیشه که در ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده می شود؛ شیشه دوجداره ساده است.
  • ساختمان های ادارای هم اغلب از شیشه دوجداره رنگی یا دودی بهره می برند.
  • شیشه دوجداره نه تنها زیبایی افزونی را به ساختمان های مختلف بخشیده؛ بلکه در میزان مصرف انرژی، کاهش آلودگی های صوتی و محیطی و … هم دارای فایده های بسیاری بوده است.
بیشتر بخوانید :  نمایندگی فروش شیشه دوجداره ساختمان درجه یک در تهران

فروش انواع شیشه دوجداره ساختمان

فروش انواع شیشه دوجداره ساختمان در بازار شیشه ساختمان، بیشترین شیشه ای که با فروش مواجه شده و مورد توجه و استفاده معماران و طراحان ساختمانی قرار گرفته؛ شیشه دوجداره می باشد.
اگر می خواهید با انواع شیشه دوجداره ساختمان، بیشتر آشنا شوید؛ حتماً موارد زیر را دنبال نمایید:

  1. شیشه دوجداره رفلکس: باعث افزایش نمای ساختمان شده و دید آن را در روز نا ممکن می سازد؛ همچنین جلوی نفوذ بیش از حد گرمای هوا به داخل ساختمان را هم می گیرد.
  2. شیشه دوجداره سکوریت: دارای ابعاد بزرگتری نسبت مدل های دیگر بوده و نسبت به فشار و ضربه نیز مقاومتی بالا دارد.
  3. شیشه دوجداره سندبلاست: به شکل شیشه مات و مدرن دیده شده که حتی می توان روی آنها لوگوی تجاری را حک نمود؛ از آنها به عنوان شیشه پارتیشن و به منظور جدا کرده بخش هایی از ساختمان استفاده می نمایند.
  4. شیشه دوجداره طرح دار: هم فضای داخلی ساختمان را قشنگ تر کرده و هم از بیرون به آن نمای فوق العاده ای می بخشد.
  5. شیشه دوجداره لمینت: بیشترین میزان مقاومت و ایمنی از آن این شیشه بوده و به عنوان شیشه دوجداره نشکن از آنها نام برده می شود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *