مرکز توزیع ورق کامپوزیت رنگی

کامپوزیت از ورق های صنعتی پرکاربرد است که دارای رنگ بندی و ابعاد گوناگون است. مرکز توزیع انواع ورق کامپوزیت رنگی در کیفیت بالایی به فروش این محصول در بازار خارجی و داخلی می پردازد.

مرکز توزیع ورق کامپوزیت رنگی

آشنایی با ورق کامپوزیت رنگی

آشنایی با ورق کامپوزیت رنگی ورق کامپوزیت رنگی از مصالح بسیار پرکاربرد است که مصرف بالایی را به خود اختصاص داده است. این ورق از سه لایه تولید شده است که دو ورق بیرونی آن از جنس آلومینیوم و لایه میانی از جنس مواد پلی اتیلنی می باشد.

از این ورق برای پوشش های مختلف استفاده می شود که برای سقف پمپ بنزین، سوله، انواع ساختمان و… به کار گرفته می شود. ورق کامپوزیت به دلیل قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و همچنین برف و باران از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

رنگ های به کار رفته در این ورق در مقابل هیچ گونه عوامل بیرونی مانند نور آفتاب دچار تغییر و آسیب نمی شود. از این ورق هم برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود و هم دکوراسیون خارجی. ضخامت این ورق بالا است و حدود 1 سانتی متر می باشد. 

ورق کامپوزیت از جمله مصالحی است که وزن کمی دارد و جا به جایی آن بسیار راحت است. همچنین سرعت نصب این ورق بسیار بالا بوده و می توان در مدت زمان اندک تعداد بالایی از آن را جهت راه اندازی غرفه های نمایشگاهی نصب نمود.

رنگ های متنوع این ورق را می توان با توجه به نوع نمای ساختمان هماهنگ نمود که زیبایی آن را دو چندان می کند.

صادرات انواع ورق کامپوزیت رنگی

صادرات انواع ورق کامپوزیت رنگی صادرات انواع ورق کامپوزیت رنگی تحت نظارت شرکت های تولیدی داخلی انجام می شود. این محصول در بازار خارجی تقاضای زیادی را به خود اختصاص داده است و به این منظور در شرکت های تولید کننده در حجم انبوهی تولید می شود.

بیشتر بخوانید :  قیمت روز ورق کامپوزیت اصفهان

تولیدات ایران از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل علاوه بر مشتریان داخلی توجه مشتریان خارجی را نیز به خود جلب نموده است. ایران در زمینه تولید و صادرات ورق کامپوزیت به رتبه خوبی دست یافته است.

کشورهای خاورمیانه از بیشترین تقاضا نسبت به این محصول ساختمانی برخوردار می باشند. جهت صادرات این کالا از حمل و نقل مخصوص بهره گرفته شده تا سفارشات در صحت کامل به دست مشتریان و خریداران برسند. این محصولات همچنین از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند و می توان آنها را به صورت عمده سفارش داد.

این ورق مدل و رنگ های متنوعی دارد که می توان بر اساس سلیقه و هماهنگی آن با ساختمان به سفارش آن پرداخت. مشتریان داخلی نیز می توانند ورق های صادراتی را تهیه نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *