قیمت انواع کامپوزیت نما ساختمان

یکی از بهترین روش های زیباسازی نما استفاده از کامپوزیت است. انواع مختلف این محصول با طرح ها و رنگ های مختلف موجود است که افراد مختلف می توانند با توجه به سلیقه خود و سایز قسمت های موجود در ساختمان بهترین طرح و رنگ آن را انتخاف نمایند. قیمت انواع این محصول با توجه به ویژگی های مثبت و مزایای فروانی که به دنبال دارد بسیار مناسب و ارزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کامپوزیت نما ساختمان ادامه را دنبال کنید. 

قیمت انواع کامپوزیت نما ساختمان

ویژگی کامپوزیت نما ساختمان

ویژگی کامپوزیت نما ساختمان کامپوزیت نما ساختمان دارای ویژگی هایی است که آن را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها در هنگام ساختمان سازی نموده است و مورد تایید بسیاری از معماران و مهندسین می باشد. ویژگی ها انواع کامپوزیت مورد استفاده در نما شامل موارد زیر می شود. 

دارای وزن بسیار سبکی است

این محصول نسبت به سایر مصالح دیگری که برای نما استفاده می شود بسیار سبک تر است. در حالت کلی می توان گفت وزن آن چیزی در حدود ۵ تا ۸ کیلوگرم می باشد که در مقابل انواع سنگ، شیشه و… بسیار پایین می باشد. سبک بودن این محصول باعث شده است که در هنگام بروز بلاهای طبیعی همچون سیل، زلزله کمتر آسیب دیده و خراب شود.

در برابر آب مقاوم است

بعد از اجرای نمای کامپوزیت در ساختمان به دلیل اینکه به صورت کامل توسط عوامل مختلفی همچون چسب و نوار عایق بندی می شود امکان ورود آب به قسمت های زیر نما وجود ندارد به همین خاطر عواملی همچون باران هیچ تغییری در کیفیت آن ایجاد نمی کند.

نیاز به تمیز کردن و شستشو ندارد

برای زیباسازی کامپوزیت از رنگ های با کیفیتی بر روی ورقه های کامپوزیت استفاده می شود که در برابر عواملی همچون گردوخاک، عوامل اسیدی و قلیایی بسیار مقاوم می باشد به همین خاطر همیشه تمیز است و نیاز به شستشو ندارد.

در برابر حرارت و آتش مقاوم است

یکی از ویژگی های مثبت این محصول مقاومت بسیار بالای آن در برابر گرما می باشد طوری که در هنگام اشتعال به راحتی نمی سوزد و از خود مقاومت نشان می دهد. 

فروش انواع کامپوزیت نما ساختمان

فروش انواع کامپوزیت نما ساختمان انواع مختلف کامپوزیت ساختمان بعد از تولید در کارخانه های تولیدکننده آن در کشور به وسیله مراکز فروش آن به صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد. 

افرادی که خواستار خرید آن به صورت عمده هستند می توانند از طریق این فروشگاه اینترنتی که فروش کامپوزیت با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب را انجام می دهد اقدام کنند و محصولات مورد نیازشان را به صورت آنلاین سفارش دهند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *