قیمت انواع ورق کامپوزیت طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف ورق کامپوزیت با طرح و مدل های گوناگون تولید می شود که دارای کاربرد های مختلفی نیز می باشد. ورق کامپوزیت طرح چوب یکی از انواع ورق های بسیار پر فروش و پر طرفدار می باشد. قیمت انواع ورق کامپوزیت طرح چوب به عوامل مختلفی مانند: کیفیت تولید،کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، نحوه خرید، برند تولید کننده، طرح و مدل، سایز، میزان تقاضا برای خرید، شرکت تولید کننده و نوسانات ارزی بستگی دارد. 

قیمت انواع ورق کامپوزیت طرح چوب

کیفیت انواع ورق کامپوزیت طرح چوب

کیفیت انواع ورق کامپوزیت طرح چوب از ورق کامپوزیت به عنوان یکی از مصالح اصلی در نمای ساختمان استفاده می شود و از آلومینیوم و پلی اتیلن فشرده تولید شده است. 

کیفیت ورق کامپوزیت طرح چوب خیلی بالا می باشد به همین دلیل جزء طرح های محبوب و پرطرفدار است از ویژگی های اصلی این محصول می توان به میزان مقاومت آن در برابر تغییرات محیطی مانند: حرارت، رطوبت، باد، باران، برف و تابش اشعه خورشید اشاره کرد. 

در ساخت ورق کامپوزیت طرح چوب از یک لایه لمینیت بر روی لایه آلومینیومی استفاده می شود. 

از کاربرد های مختلف این محصول می توان به استفاده در نمای ساختمان و در طراحی داخلی از این ورق به عنوان پارتیشن، دیواره و یا سقف کاذب استفاده می شود. 

از مزایای این ورق می توان به دوام بسیار بالای فرم و رنگ در برابر آفتاب اشاره کرد. همچنین این محصول سبک، قابل انعطاف با قابلیت استحکام کششی بسیار بالا می باشد و ضد فرسایش و ضد پوسیدگی نیز می باشند. 

این محصول در برابر حشرات مقاوم می باشد و از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند و دارای دوام خیلی بالایی می باشند. 

بیشتر بخوانید :  بازار فروش ورق کامپوزیت بوشهر

تولید انواع ورق کامپوزیت طرح چوب

تولید انواع ورق کامپوزیت طرح چوب تولید ورق کامپوزیت طرح چوب در کشور ما با بهترین مواد اولیه و جنس و کیفیت بسیار بالا صورت می گیرد و همچنین این کالا در طرح و مدل های متنوع با ضخامت های مختلف تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود. 

بازار فروش انواع مختلف این ورق ها به دلیل کاربرد بسیار زیادی که در صنعت ساختمان سازی دارد رونق بسیار زیادی پیدا کرده است و علاوه بر فروش بسیار بالا در بازار های داخلی در بازار های جهانی نیز خیلی پر فروش و پر طرفدار می باشند. 

به همین دلیل سالانه میزان زیادی از این محصول با بهترین جنس و در طرح و مدل های گوناگون به کشور های دیگر صادر می شود و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و سود خوبی نیز نصیب تاجران ایرانی می شود. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *