فروش ویژه نمای کامپوزیت تجاری

نما از مهمترین شاخص های یک ساختمان است که در قیمت گذاری ساختمان، رهن و اجاره نقش مهمی دارد.
 نمای کامپوزیت تجاری یکی از زیباترین نماهای است که اگر بر روی ساختمان نصب شود می تواند قیمت گذاری بر روی ملک را بالا ببر و به بنا نمای زیبا بدهد.
فروش ویژه این محصول به تمامی نقاط کشور صورت می پذیرد و هر فردی می تواند آن را به راحتی انتخاب و خریداری کند.

فروش ویژه نمای کامپوزیت تجاری

اطلاعاتی درباره نمای کامپوزیت تجاری

اطلاعاتی درباره نمای کامپوزیت تجاری در این مطلب اطلاعاتی درباره نمای کامپوزیت تجاری را به اشتراک می گذاریم تا خریداران گرامی بتوانند به راحتی این محصول را خریداری کنند.
این نما در واقع ورقه های کامپوزیت است که از چند لایه تشکیل شده است که استقامت ان را به شدت بالا برده است و مانند یک عایق حرارتی برای ساختمان عمل می کند.

  • یک لایه از جنس زرین که یک نوع پوشش محسوب می شود و بر روی این ورقه موجود می باشد.
  • یک لایه از مواد ضد حریق در میانه این محصول وجود دارد.
  • دو لایه از جنس آلومینیومی در این محصول وجود دارد که استقامت آن را بالا می برد.

این نما فواید زیادی در مقایسه با دیگر نماها دارد و دیگر نیازی به ملات و سیمان ندارد و خود این مسئله باعث سبک بودن ساختمان می شود و فونداسیون را سنگین نمی کند و در برابر سیل و زلزله محکم می باشد.

نماهای دیگر نیاز به نیروی کار زیاد و هزینه زیاد دارد و علاوه بر آن نصب مشکلی دارد ولی این نما به راحتی نصب می شود و قیمت آن نیز کمتر خواهد بود از همه مهمتر این است که زمان اجرای آن بسیار کوتاه تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  مرکز پخش کامپوزیت نمای مغازه

قیمت روز کامپوزیت نمای تجاری

قیمت روز کامپوزیت نمای تجاری بازار کامپوزیت بسیار پر رونق است و در تمامی سایز و اندازه این محصول را دارا می باشد. خریدار می تواند با توجه به نوع بنای خود از هر سایزی سفارش دهد تا آن را آماده کنند و تحویل مشتری بدهند.
قیمت کامپوزیت در مقایسه با دیگر نماهای که در کشور موجود می باشد مانند سنگ مرمریت یا گرانیتی بسیار ارزانتر خواهد بود و همه کسانی که در کار ساخت و ساز مسکن هستند برای اینکه نما را زیبا کنند و بتوانند رضایت مشتری را داشته باشند از این نما خریداری کنند و استفاده کنند.

این نما را می توان در همه مکان های مسکونی، تجاری، اداری، بناهای تاریخی، گنبدی و ابنیه ها استفاده کرد پس با خرید این محصول برای چنین مکان هایی عمر بنا را زیاد کنید چون قیمت روز کامپوزیت نمای تجاری بسیار مناسب است و کارایی بالایی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *