,

فروش شیشه فریم لس دوجداره به صورت عمده

شیشه های فریم لس به شیشه هایی گفته می شود که در نمای ساختمان ها استفاده می شود و زیبایی و جلوه ی خاصی به آن می بخشد که دارای دو نوع تک جداره و دوجداره می باشد؛ شیشه های فریم لس دو جداره در بازار، مراکز مربوط و نمایندگی ها به صورت عمده به فروش می رسد، فروش شیشه فریم لس دوجداره به صورت عمده با قیمت مناسب تری به دست مشتریان می رسد که در پی آن رضایت آن ها را به دنبال دارد.

فروش شیشه فریم لس دوجداره به صورت عمده

آنچه باید راجع به شیشه فریم لس دوجداره بدانید

آنچه باید راجع به شیشه فریم لس دوجداره بدانید هنگام نصب شیشه دوجداره فریم لس ابتدا سطح نما به وسیله ی پروفیل فریم لس فلزی 40 * 40 با دقت شبکه بندی می شود، سپس شیشه های فریم لس در داخل این شبکه ها قرار می دهند. به دلیل وجود لاستیک های آب بند و هوا بند در اطراف فریم و شیشه سطح نما کاملا ایزوله می شود. از مهم ترین مزیت های فریم لس های دو جداره می توان به ظرافت دید فریم نگهدارنده شیشه از خارج اشاره نمود، علاوه بر آن استفاده از بازشو های مخفی در این نما ممکن می باشد. این سیستم به صورت بازشو و فیکس قابل اجرا می باشد. از مهم ترین مزایای شیشه های فریم لس دوجداره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق حرارتی مناسب و بهینه ساز مصرف انرژی و سوخت
  • عایق صوتی و کاهش آلودگی ناشی از صورت
  • کنترل شرایط دمای محیط
  • کاهش امکان تشکیل قطرات آب بر روی شیشه

شیشه های دوجداره فریم لس در زمستان خروج حرارت و در تابستان ورود گرما را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند. همچنین کارایی سیستم تهویه را نیز بالا می برد. 

عرضه مستقیم شیشه فریم لس دوجداره

عرضه مستقیم شیشه فریم لس دوجداره شیشه فریم لس دارای خصوصیات و مزایایی می باشد موجب مورد توجه قرار گرفتن آن می شود. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  1. ایجاد سطح بصری یکنواخت شیشه و پنجره
  2. دارای تنوع رنگ در فریم
  3. نصب آسان شیشه
  4. دارا بودن واشر های مخفی جهت آب بندی
  5. ایجاد مرز جدا کننده سازه نما و سازه اصلی
  6. قابلیت اجرای آن به صورت تمام آلومینیومی
  7. و …

شیشه های دوجداره و چند جداره یا شیشه های عایق که از دو یا چند لایه تشکیل شده اند و توسط اسپیسر یا همان جدا کننده در محیط اطراف آن ها از یکدیگر فاصله پیدا کرده و بین لایه های شیشه نیز هوا یا گازی مخصوص قرار می گیرد.

موارد گفته شده و موارد بسیار دیگر موجب استقبال از شیشه های فریم لس به خصوص شیشه فریم لس دوجداره شده و روز به روز تقاضای آن برای نمای ساختمان های بیشتر می شود؛ عرضه شیشه فریم لس از کارخانه و مراکز مربوط امکان پذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *