فروش انواع ورق فلزی طرح دار برش cnc تهران

ورق فلزی cnc طرح – ورق طرح دار فلزی، شیت یا ورق‌های فلزی هستند که در قطرهای 1 میل الی 10 میلی‌متری برش داده می‌شوند. جنس این ورق‌ها از فلز است. با توجه به تنوع بی‌شمار در پیاده کردن ایده و طرح های متفاوت در برش، این ورق‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.
از ورق فلزی cnc طرح – ورق طرح دار فلزی در فضاهای مختلف و متنوعی استفاده می‌شود. رایج‌ترین کاربرد این ورق‌ها با عنوان نمای فلزی طرح دار، در نمای بیرونی ساختمان‌های تجاری، موسسه و سازمان‌ها و نمای منازل مسکونی است.
ورق فلزی cnc طرح – ورق طرح دار فلزی با فرآیندهای مختلفی مانند پرس‌کاری، خم‌کاری، خراشیدن، رنگ کردن، سوراخ کردن، چکش‌کاری و… ساخته می‌شود. ورق فلزی cnc طرح، یکی از پرمتقاضی‌ترین ورق‌های فلزی است که در ساختمان و طراحی داخلی استفاده می‌شود. این ورق سبک و کم وزن است و انعطاف‌پذیری خوبی دارد.لازم به ذکر است که ورق فلزی cnc با استفاده از دستگاه cnc و در ضخامت‌های مختلف برش داده می‌شود.

نمای فلزی طرح دار و کاربرد آن

اما کاربرد ورق طرح دار فلزی در ساختمان سازی چه مواردی می باشد؟

اکثرا در قسمت های دکوراتیو نمای داخلی و نمای بیرونی می توان با ایجاد الگوهای سفارشی و دیزاین شده جلوه خاص بصری زیبایی به فضای معماری مورد استفاده داد و همین موضوع خریداران عمده ورق های طرح دار فلزی را ترغیب به استفاده از این پانل ها در ساختمان سازی می نماید.

ماندگاری و دوام این ورق ها موجب شده در بخش های بحرانی رطوبتی ساختمان مثل فلاشینگ ها ، حفاظ پنجره ها و نرده ها و سایر بخش های در معرض دید از این پانل ها به وفور استفاده گردد.

بیشتر بخوانید :  برش لیزری پنل فلزی طرح دار نما

اهمیت نوع طراحی، دیزاین و زیباسازی نمای خارجی ساختمان باعث استفاده از مصالح و مواد مختلفی در این زمینه شده است.

یکی از شیوه‌های زیباسازی نمای ساختمان استفاده از نمای فلزی طرح دار و همچنین ورق‌های فلزی به عنوان مواد یا متریال مورد نظر است.
مکان‌هایی که نمای فلزی طرح دار کاربرد دارد، شامل موارد زیر است:
 در نمای ساختمان کاربرد فراوانی دارد
 جهت طراحی و ساخت اکسسوری‌های داخل ساختمان‌های تجاری و اداری
 برای ساخت انواع در ساختمان‌ها
 حفاظ پنجره و بالکن
 ایجاد حصار و ساخت انواع نرده‌ها
 ساخت شیروانی برای ساختمان
 ساخت مبلمان
 دکوراسیون داخلی

مزایای استفاده از ورق طرح دار فلزی

 ایجاد ظاهری زیبا، مدرن و شیک
 تنوع در طرح و رنگ
 کم وزن بودن و نصب راحت
 امکان رنگ‌کاری
 استحکام در مقابل زنگ‌زدگی و خوردگی
 تقسیم‌بندی فضای درونی و بیرونی از دیگر مزایای استفاده از ورق طرح دار فلزی است.

مزیت های دستگاه های cnc

نماي سي ان سي فلزي طرح دار

امروزه ورق های فلزی طرح دار برش خورده با دستگاه های سی ان سی cnc اقبلا زیادی در نزد طراحان و دکوراتور های پیدا کرده اند. اما این قابلیت بالای دستگاه های سی ان سی برش لیزر و دستگاه های برش پانچ پرس برک بوده است که پس از ورود دستگاه های برش مته که فقط طیف محدودی از ورق های نرم را می توانستند برش بزنند ؛ قابلیت برش انواع فلزات اهنی و آلومینیومی حتی تا ضخامت 4 میلیمتر، ده میلیمتر  حتی ضخامت های بالاتر از یک سانتی متر را فراهم آوردند.

البته در صنعت ساختمان به ورق های بالاتر از چهار میلیمتر در نما و دکوراسیون داخلی به دلیل سنگین شدن پانل نهایی دکوراتیو نیاز نمی باشد. مزیت این دستگاه های سی ان سی cnc  پیش ساخته سازی فریم ها و پانل های سی ان سی شده فلزی بوده است که هم سرعت عمل اجرا و هم دقت محصول نهایی مورد نظر طراح و آرشیتکت را فراهم اورده اند.

کارگاه سی ان سی فلزات اکثرا در شهرک های صنعتی به سرعت گسترش یافته اند و مزیت های با ارزش دستگاه سی ان سی cnc را بیش از سال های گذشته در اختیار سازندگان و معماران گذاشته اند که ان ها به راحتی می توانند اقدام به ارائه طرح سفارشی خود و ساخت آن به پروژه موردنظرشان نمایند.

بیشتر بخوانید :  هزینه طرح دار و مشبک سازی پوسته بیرونی نمای ساختمان در معماری معاصر

نماي سي ان سي فلزي طرح دار

آیا ورق فلزی CNC طرح دار قابلیت تولید قطعات با ابعاد بزرگ را دارد؟

بله، ورق فلزی CNC طرح دار قابلیت تولید قطعات با ابعاد بزرگ را دارد. این روش تولید قطعات با دقت بالا و سرعت بیشتری نسبت به روش های سنتی دارد. با استفاده از CNC، ماشین هایی با دقت بالا و قدرت برش بالا، قادر به برش ورق های فلزی با ضخامت های مختلف هستند. همچنین، با استفاده از نرم افزارهای طراحی سه بعدی، می توان طرح های پیچیده را به راحتی بر روی ورق فلزی CNC اعمال کرد. بنابراین، ورق فلزی CNC طرح دار قابلیت تولید قطعات با ابعاد بزرگ را دارد و می تواند به عنوان یک روش موثر و دقیق برای تولید قطعات بزرگ استفاده شود.

قیمت ورق طرح دار فلزی

قیمت ورق طرح دار فلزی به عوامل مختلفی مانند ارز آزاد، متراژ مورد نظر، وزن ورق، جنس فلز به کار برده شده، نوع رنگ‌آمیزی آن، کرایه حمل و نقل و… بستگی دارد. البته فاکتور خیلی مهم در تعیین سطح قیمت این نوع ورق در نظر گرفتن نرخ یا قیمت روز است.