عمده فروشی اچ پی ال ایرانی

اچ پی ال ایرانی یکی از مصالح ساختمانی پر طرفدار می باشد که برای زیباسازی نمای ساختمان به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از این مصالح، در واقع ورقه های فشرده شده لمینتی است که تحت فشار بالا قرار گرفته اند. معمولاً آنها را با نام فرمیکا هم عرضه می کنند. در این مطلب در رابطه با عمده فروشی اچ پی ال ایرانی و قیمت آن بحث خواهیم کرد. آن را تا انتها دنبال نمایید.

عمده فروشی اچ پی ال ایرانی

آشنایی با اچ پی ال ایرانی

آشنایی با اچ پی ال ایرانی برای تولید اچ پی ال ایرانی، از ترکیبات مختلفی استفاده می شود که عمده ترین آنها کاغذ کرافت و رزین های ترموست می باشد. در واقع این کاغذ ها و لایه ها را تحت فشار و دمای بالا فشرده سازی می کنند تا به صورت یکنواخت به یکدیگر چسبیده و این ورقه ها را ایجاد کنند.
در رابطه با رزین مورد استفاده در این مصالح ساختمانی باید اشاره کرد که نقش پایدار کننده دارند. به نحوی که استفاده از آنها منجر به افزایش مقاومت شیمیایی محصولات مذکور می‌شود. از طرفی باعث ایجاد یک پیوند مستحکم و غیرقابل برگشت بین لایه‌های مختلف شده و در نتیجه باعث خواهد شد که ورقه های مذکور از استحکام بالایی بهره مند گردند.

از این رو امکان استفاده از آنها در شرایط مختلف آب و هوایی وجود دارد. زیبایی منحصر به فرد آنها موجب جلب توجه بسیاری از کارفرمایان می‌شود. ساختار و مقاومت این ورقه ها، استفاده از آنها را هم برای نمای داخلی و هم برای نمای خارجی ساختمان مناسب نموده است. در سرویس‌های بهداشتی، بیمارستان‌ها، ساخت کابینت های آشپزخانه، آسانسورها و… به کار می رود. 

بیشتر بخوانید :  نمای اچ پی ال+هزینه طراحی و اجرا ورق اچ پی ال hpl

 بار مرده آنها کم می باشد و به همین خاطر نسبت به زلزله، مقاومت بالایی داشته. همچنین قابلیت ارتجاع و انعطاف‌پذیری مناسبی نیز دارد. چگالی کم موجب شده است که وزن کمی داشته باشد. تنوع در طرح و رنگ نیز از شاخصه های بارز آنها به شمار می‌رود.

نسبت به ضربه هم از مقاومت کافی برخوردار می باشند. طول عمر بالا و صرفه اقتصادی نیز در این فهرست جای می گیرند. این مصالح ساختمانی نسبت به نور خورشید، مقاوم بوده و دچار رنگ پریدگی تغییر رنگ نخواهد شد.

همچنین غیر قابل اشتعال هستند و شعله ور نمی شوند. امکان انفجار در آنها صفر بوده و این موارد به معنای افزایش ایمنی آنها است. اچ پی ال ها را به راحتی می توان نصب کرد و نیاز به مهارت خاصی نیست. 

قیمت خرید اچ پی ال ایرانی

قیمت خرید اچ پی ال ایرانی  بازار اچ پی ال ایرانی همواره پر رونق می باشد. علت آن را نیز در ویژگی های منحصر به فرد آن باید دانست. قیمت اچ پی ال به عوامل متعددی بستگی دارد. سایز و ابعاد، برند و کارخانه سازنده و میزان تقاضا نقش مهمی در تعیین قیمت تمام شده آن دارند. شیوه خرید نیز اهمیت بسیاری زیادی داشته، به طوری که خرید عمده و مستقیم آن، قیمت ها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *