,

صادرات شیشه سکوریت خم به کشورهای همسایه

شیشه سکوریت خم یکی از محصولات بسیار کاربردی است که در داخل کشور با عالی ترین کیفیت تولید می شود. این محصول توسط مهندسان و کارشناسان صنعتی در اندازه و ابعاد مختلف تولید می شود صادرات شیشه سکوریت خم به کشورهای همسایه یکی به از پر رونق ترین و پرسود ترین تجارت ها در حوزه صادرات تبدیل گشته است.

صادرات شیشه سکوریت خم به کشورهای همسایه

کاربردهای شیشه سکوریت خم

کاربردهای شیشه سکوریت خم

امروزه کاربرد شیشه سکوریت خم بسیار متنوع می باشد استفاده از این محصول برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان به عنوان یک محصول تولید داخل می تواند از صرفه ی اقتصادی بسیار خوبی برخوردار باشد. از این محصول می توان برای پوشاندن محیط های کوچک و بزرگ در داخل منزل استفاده کرد. از این محصول برای جدا کردن محوطه ی استخر در داخل باغ و یا منزل در طرح های متفاوت استفاده کرد. امروزه از این محصول به عنوان یک نمای فوق العاده زیبا یاد می شود شیشه سکوریت خم به خاطر دارا بودن کیفیت عالی و تولید آن در ابعاد و اندازه های مختلف، می توان در هر جایی که نیاز باشد از آن استفاده کرد. از دیگر کاربردهای شیشه سکوریت هم می‌توان به استفاده از این محصول در نمایشگاه های بین المللی استان ها و کشور های متفاوت اشاره کرد توسط این محصول بسیار زیبا و جذاب می توان ه ها را از یکدیگر جدا کرده و حتی می‌توان از پهنه این محصول بسیار مقاوم و مستحکم به عنوان ویترین نیز استفاده کرد شیشه سکوریت ایرانی  یک منعکس‌کننده بسیار عالی نور می باشد از این جهت می توان برای تزیین سالن های تشریفاتی و تالارهای پذیرایی از آن نیز استفاده کرد. 

بیشتر بخوانید :  عرضه شیشه سکوریت حفاظ به صورت عمده

کشورهای وارد کننده شیشه سکوریت خم ایرانی

کشورهای وارد کننده شیشه سکوریت خم ایرانی

شیشه سکوریت خم ایرانی با دارا بودن یک کیفیت بسیار مطلوب توانسته است علاوه بر تامین نیاز داخلی به کشورهای خارجی نیز صادر شود. شرکت های تولید کننده این محصول با به کارگیری کادر فروش بسیار فنی توانسته است بازار فروش این محصول را در خارج از مرزهای ایران گسترش دهند. این محصول امروزه به کشورهای همسایه ایران از جمله عراق سوریه ترکیه و چندین کشور آسیایی و اروپایی دیگر صادر می شود صادرات این محصول نشان دهنده کیفیت بسیار مطلوب آن است و توانسته است استانداردهای لازم را جهت ورود به بازارهای جهانی از وزارت صنایع و معادن اخذ نماید. صادرات این محصول باعث رونق اقتصادی کشور گشته است و اشتغال کارگران و کارشناسان و متخصصان زیادی را در این عرصه رقم زده است. این واحد معتبر صنعتی آماده دریافت سفارشات به صورت عمده نیز می باشد و کاملاً بدیهی است که خرید عمده از این محصول از صرفه اقتصادی بهتری برخوردار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *