شرکت تولید لوور آلومینیومی بارکدی

امروزه زیبایی و کیفیت در نمای ساختمانی امری اجتناب ناپذیر است و مهندسین تلاش می کنند در انتخاب محصولی که ساختمان را به بهترین نحو نشان دهد دقت کنند. باورهای های آلومینیومی نسل جدیدی از نماهای ساختمان هستند که علاوه بر زیبایی باعث عدم ورود نور و آلودگی صوتی به داخل ساختمان نیز می گردد. عمده مجموعه ما در شرکت تولید لوور آلومینیومی بارکدی می باشد که توانست محصول با کیفیتی را به بازار عرضه کنید

شرکت تولید لوور آلومینیومی بارکدی

ویژگی های لوور آلومینیومی بارکدی

ویژگی های لوور آلومینیومی بارکدی لوور آلومینیومی همچنین می‌تواند به عنوان یک آفتابگیر در ساختمان عمل نمایند و مانع از ورود آفتاب شوند. لوور در در دو نوع ثابت و متحرک متحرک تولید می شوند. در نوع ثابت آن مانند یک نما و روی ساختمان عمل می کند، اما در نوع متحرک آن با استفاده از قطعات و و تجهیزات می تواند به صورت متحرک عمل نماید و با یک وسیله کنترلی تغییر شکل دهد یا زاویه ورود نور به داخل را تغییر دهد.

در ساخت لوور ها می‌توان از مواد مختلفی همچون فلزات یا چوب و کامپوزیت استفاده نمود و از انواع آن می‌توان به لوور های دوکی شکل یا لوله های مکعبی اشاره نمود. از لوور های دوکی شکل با تغییر جهت تیغه ها می توان زاویه نور را تنظیم کرد این لوورها نسل جدید نور گیر و سایبان هستند که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و باعث هم زیبایی و هم تکنولوژی پیشرفته در ساختمان گردیده است. لوور های مکعبی هم برای زیبا سازی نمای ساختمان در ابعاد متنوع و با کیفیت بالا تولید می گردد.

بیشتر بخوانید :  بازار فروش لوور آلومینیوم مستطیل

لوورهای آلومینیومی که به صورت بارکدی ساخته می شود، نسل جدید لوور ها هستند که توانسته است مانند یک بارکد با خطوط طولانی و با عرض متفاوت نمای بسیار زیبایی را به ساختمان ببخشد و زیبایی ظاهری بی نظیر تولید نماید. این مجموعه مفتخر است در زمینه تولید لوورهای آلومینیومی بارکدی فعالیت نماید و محصولات خود را در سایز ها و انواع مختلف جهت مشتریان عزیز ارائه نماید. استفاده از رنگ های مقاوم و جذاب در برابر خراشیدگی باعث تنوع بالا در انتخاب محصولات گردیده است.

فروشنده لوور آلومینیومی بارکدی

فروشنده لوور آلومینیومی بارکدی شرکت لوور آلومینیومی عرضه کننده انواع لوله ها با کیفیت بالا می باشد، قیمت مناسب و کیفیت بالا یکی از اصول مهم در مجموعه ما می باشد که توانسته است رضایت مصرف کنندگان را حاصل گرداند. مجموعه ما به عنوان فروشنده لوور آلومینیومی بارکدی توانسته است علاوه بر بازار های جدید داخلی در زمینه صادرات به بازارهای خارجی نیز موفق عمل نماید و بتوانند محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنم در سطح جهانی رقابت نماید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *