سفارش عمده کرتین وال ساختمانی

کرتین وال ساختمانی نوعی نما است که سازندگان برای جلو ساختمان های خود از آن استفاده می کنند، یکی از این نماهای کرتین وال نمای شیشه است که بیشتر روی ساختمان های بزرگ تجاری که دارای استحکام خوب و دارای خطوط نمایش هستند اجرا می شود. سفارش عمده کرتین وال ساختمانی از شرکت های معتبر و بزرگ که در زمينه تولید اين محصولات کار می کنند امکان پذیر است، که یکی از آنها اقدام به خرید از طریق همین سایت است.

سفارش عمده کرتین وال ساختمانی

مهمترین مشخصه کرتین وال ساختمانی

مهمترین مشخصه کرتین وال ساختمانی مهمترین مشخصه کرتین وال ساختمانی همانطور که از نامش پیداست مانند دیوار مستحکم است و مانند پرده سبک وزن است، علاوه بر این یک مشخصه دیگر این نماهای کرتین وال این است که این نماها هیچ نیرویی از وزن ساختمان را تحمل نمی کنند و تنها نیرویی که تحمل می کند به جز نیروی وزن خود نیروی های جانبی همچون باد و بوران است و به همین علت با نام کرتین وال ایستا نیز نامیده می شود.

نمای کرتین وال به علت جلوگیری از اهمال نیروهایی همچون باد و بوران روی ساختمان و تحمل آنها نیازمند اجرای درست و به بهترین شیوه می باشد، به همین علت مجریان این کار باید بهترین و بیشترین دقت را داشته باشند.

کرتین وال در واقع نوعی سازه و پروفیل است که در روی آنها با شیشه کار کرده اند و با توجه به جدا بودن سازه و شيشه هيچ فشاري بر روي ساختمان ايجاد نمي کنند.

کرتین وال دارای دو نوع روش نصب و اجرا مي باشد، در روش اول ساخت و تهيه آن به صورت پيش ساخت در کارگاه ساخته مي شود و در محل نصب انجام مي گيرد، که به دو صورت کاملا پيش ساخته و نيم پيش ساخته انجام مي شود و در روش بعدي ساخت و تهيه در حين اجراي کار بر روي ساختمان انجام مي گيرد.

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولیدی پنجره کرتین وال

قیمت روز کرتین وال ساختمانی

قیمت روز کرتین وال ساختمانی قیمت کرتین وال ساختمانی با توجه به بروزرسانی هر روزه سایت های قیمت گذاری اعلام می شود و قابل جستجو مي باشد.

این سایت پيش روي شما نيز قيمت ها را به صورت آنلاین و هر روزه در اختیار شما قرار می دهد و حتی امکان خرید اينترنتي را نيز برای شما فراهم می کنند.

از دلایل موفقيت نما کرتين وال مي توان به مواردي همچون کاهش بار مرده ساختمان، افزايش زيبايي بيرون ساختمان، افزايش ورود نور به داخل ساختمان، کاهش هدر رفت نيرو و کاهش هدر رفت انرژی هاي گاز و برق اشاره کرد، همچنين افزايش ايمني ساختمان با کاهش بار اضافي روي آن نيز يکي از دلايل اين موفقيت مي باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *