سفارش عمده ورق کامپوزیت سفید

ورق کامپوزیت سفید چه مزیت هایی نسبت به انواع المان ها و پنل های مناسب برای نمای ساختمان دارد؟ آیا سفارش عمده این محصول با شیوه های مدرن و اینترنتی می تواند جایگزین روش های سنتی و هزینه بر باشد؟ برای بررسی تخصصی این مباحث و انتخاب جدیدترین انواع کامپوزیت ها با ما همراه شوید.

سفارش عمده ورق کامپوزیت سفید

اطلاعاتی درباره ورق کامپوزیت سفید

اطلاعاتی درباره ورق کامپوزیت سفید کامپوزیت ها ورق های آلومینیومی و از پیش ساخته هستند که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات از سه لایه کلی تشکیل شده اند که دو لایه بیرونی آنها از جنس آلومینیوم و هسته میانی آن را پلی اتیلن فشرده تشکیل داده است.
کامپوزیت های سفید همانطور که از نامشان پیداست دارای رنگ و لایه بیرونی سفید می باشند که برای رنگ کردن آنها از تکنولوژی نانو PVDF استفاده می شود. هدف از این تکنولوژی مدرن، ثبات رنگ کامپوزیت و عدم ایجاد ترک بر روی لایه رویه در برابر تابش آفتاب و ضربه است.
انواع ورق های کامپوزیت می توانند در نمای بیرونی ساختمان ها به ویژه مراکز تجاری و اداری استفاده شوند. البته امروزه بیشترین کاربرد این محصولات برای پوشاندن سقف مراکز درمانی، بیمارستان ها و موسسات دیگر است که علاوه بر قیمت مناسب امکان تعمیرات آسان در نقاط مختلف ساختمان را فراهم می آورد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که یکی از ویژگی های بارز این محصولات سبک بودن وزن آنها است. انواع ورق های کامپوزیتی حدود 90 درصد سبک تر از سنگ های گرانیت هستند. همچنین حدود 50 درصد از انواع شیشه، 85 درصد از سیمان سفید و 50 درصد نیز از ورق های معمولی سبک تر بوده و قابلیت حمل آسان را دارند. در بازار ورق کامپوزیت تنوع رنگی، طرح، مدل و حتی جنس بدنه از نظر کیفی موجب شده تا کلیه خریداران بتوانند با بودجه های مختلف اقدام خرید این محصولات نمایند.

بیشتر بخوانید :  قیمت روز ورق کامپوزیت اصفهان

خرید مستقیم ورق کامپوزیت سفید

خرید مستقیم ورق کامپوزیت سفید طی سالهای اخیر انواع ورق کامپوزیت جایگزین مناسبی برای سنگ های نما، سرامیک ها و … هستند که ویژگی های کیفی آنها موجب افزایش سفارش هر کدام از جدیدترین مدل ها را به همراه داشته است. باید اشاره کرد که برخی از مهمترین ویژگی های کیفی و کمی انواع کامپوزیت ها عبارتند از:

  • عدم تغییر رنگ و قابلیت رنگ آمیزی
  • بستر مناسب جهت نصب حروف تبلیغاتی مراکز تجاری
  • بهترین نوع ورق های حرارتی
  • ضد زنگ و مقاوم در برابر عوامل جوی
  • عدم نیاز به نظافت یا تمیز کردن
  • ضد حریق و مقاومت بالا در برابر گرما و حرارت

خرید ورق کامپوزیت به صورت مستقیم، کاهش قیمت ها را تا حد زیادی به همراه دارد. همین امر نیز موجب شده تا کلیه خریداران و شرکت های خدماتی به دنبال تهیه و سفارش عمده این محصولات با شیوه های نوین باشند. خوشبختانه در این مرکز انواع ورق کامپوزیت اصل با برندهای معتبر به صورت مستقیم در اختیار خریداران عمده و شرکت های خدماتی قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *