خرید نمای شیشه ای مدرن با قیمت ویژه

شیشه یکی از پرطرفدارترین نماها میباشد، که در ساختمان های تجاری به علت جلوه زیبایی که ایجاد میکند و موجب جلب مشتری میشود به صورت یکپارچه استفاده میشود، اما استفاده آن به صورت یکپارچه در ساختمان های مسکونی متداول نیست، ولی حضورش را در همه بناها نمیتوان نادیده گرفت چرا که حتی به صورت یک پنجره کوچک نیز وجود دارد.

امروزه با پیشرفت زندگی به سمت و سوی ماشینی و صنعتی طرح های جدیدی به چشم میخورد که یکی از زیباترین آن ها نمای شیشه ای مدرن است.  و به جای دیوار مورد استفاده قرار میگیرد. در گذشته تا کنون زیبایی نمای ساختمان یکی از موضوعات مهم بوده که افراد با استفاده از سنگ های طبیعی ، گیاهان و پوست حیوانات اقدام به زیبا سازی ساختمان خود کرده اند که ما در اینجا به بررسی نمای شیشه ای میپردازیم:

نگهداری آن ها سخت نیست و تنها کاری که شما باید انجام بدین استفاده از افراد ماهر برای تمیز کردن آن است.

خرید نمای شیشه ای مدرن با قیمت ویژه

نمای شیشه ای

نماهای شیشه ای مدرن یکی از نماهایی است که در اجرای آن در حد زیادی از شیشه استفاده می‌شود. در طراحی و اجرای نماهای شیشه ای مدرن که استفاده از آن در صنعت ساختمان‌سازی بسیار متداول شده است از شیشه، پروفیل و یراق‌آلات استفاده می‌شود. بیشترین کاربرد نمای شیشه‌ای در سازمان‌ها و مجتمع‌های تجاری و اداری است البته از این نما در ساختمان‌های مسکونی همراه با پوشش‌های دیگری مانند سنگ نیز استفاده می‌شود.
شیشه‌هایی که در نماهای شیشه ای مدرن استفاده می‌شوند در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوع و گوناگونی قابل اجرا هستند. شیشه‌هایی که در این نما به کار می‌روند بسیار مقاوم هستند و از استحکام خوبی در مقابل ضربه، فشار، نوسانات و تغییرات دمایی و… برخوردارند. از این شیشه در طراحی داخلی هم استفاده می‌شود به طور مثال، می‌توان از آن برای طراحی و ساخت نرده‌های شیشه‌ای، پارتیشن‌بندی و ایجاد دیوار پوش شیشه‌ای استفاده کرد.

بیشتر بخوانید :  صادرات نمای شیشه ای ساختمانی به کشورهای همسایه

اجرای نمای شیشه ای به چه صورت است؟

در اجرای نمای شیشه ای از هیچگونه ملاتی استفاده نمی‌شود و اجرای آن به شکل مکانیکی انجام می‌پذیرد. برای بالا بردن استقامت و دوام این نوع نما باید به اصول اجرای آن توجه کرد.
جنس شیشه: جنس شیشه به کار رفته در اجرای نمای شیشه ای باید از نوع سکوریت یا لمینت باشد. این کار برای این است که شیشه از مقاومت خوبی برخوردار باشد، در غیر این صورت، امکان خرد شدن شیشه و به بار آوردن خسارت مالی و جانی وجود دارد.
آب‌بندی مناسب: یکی دیگر از عواملی که باید در اجرای نمای شیشه ای به آن توجه کرد آب‌بندی مناسب نماهای شیشه ای مدرن است. آب‌بندی موجب می‌شود نمای ساختمان در برابر عوامل اثرگذار محیطی و طبیعی همچون باران، برف، طوفان و… مستحکم گردد و از نفوذ پیدا کردن آب به درون نمای ساختمان جلوگیری شود.
نیروی کار متخصص: رعایت نکردن اصول اجرای نمای شیشه ای و وجود کوچک‌ترین خطا و اشتباه ممکن است خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به وجود آورد. یکی از این خطاها، استفاده کردن از نیروی غیرمتخصص است بنابراین در مراحل انجام این کار باید از نیروی متخصص و با مهارت استفاده کرد.

ناگفته ها در مورد نمای شیشه ای مدرن

ناگفته ها در مورد نمای شیشه ای مدرن

  1. نسبت به مصالح سنتی  وزن کمتری داشته در نتیجه وزن ساختمان کم میشود.
  2. صرفه جویی در زمان و افزایش سرعت ساخت.
  3. صرفه جویی در مصرف انرژی به علت حضور بیشتر نور در فضا.
  4. محیط ساکت و ارام به علت عایق بودن شیشه های چند جداره در برابر صدای بیرون.
  5. امکان مشاهده کردن فضای بیرون به صورت یکپارچه.
  6. زیبایی منحصر به فرد بودن شیشه نسبت سنگ و مجذوب کننده ناظر خارج از ساختمان.
  7. انعظاف پذیر بودن شیشه به معماران این اجازه را میدهند که طرح خود را با قالب مورد نظر به دست آورند.
  8. استحکام شیشه در هر شرایط آب و هوایی چرا که مانند آهنگ زنگ نمیزند، تغییر رنگ نمیدهد و با رطوبت تغییر شکل نمی دهند.
  9. اشعه ماوراء بنفش از نماهای شیشه ای عبور نمیکند.
  10. مقاومت و ایمنی بالا نسبت به آتش سوزی در شیشه های ضد حریق.
بیشتر بخوانید :  نمای شیشه ای در ساختمان بلندمرتبه

آخرین قیمت انواع مختلف نمای شیشه ای مدرن

آخرین قیمت انواع مختلف نمای شیشه ای مدرن قیمت نمای شیشه ای بسته به جنس و مدل و کیفیت آن میتواند متفاوت باشد. که انواع آن را در زیر آمده است:

  1. شیشه های رنگی
  2. شیشه ضد حریق یا پیرکس : مثل شیشه بخاری، شیشه بعضی ظروف آشپزخانه، شیشه های مورد استفاده در آزمایشگا ها و …..
  3. شیشه های رفلکسی :که اگر در روز از خارج به آن نگاه کنیم انعکاس تصاویر خارج از ساختمان را میبینید و داخل ساختمان مشخص نیست.اما اگر شما داخل ساختمان باشید به راحتی میتوانید فضای بیرون را مشاهده کنید. اما در شب کاملا بر عکس روز است و داخل ساختمان شفاف است که این ویژگی به منظور کنترل انرژی میباشد.
  4. شیشه سکوریت
  5. شیشه مسطح
  6. شیشه دو جداره
  7. شیشه نشکن
  8. شیشه اسپایدر
  9. شیشه خم
  10. فریم لس
  11. کرتین وال
  12. شیشه شناور
  13. شیشه لمینت
  14. شیشه مات
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *