,

تولید کنندگان شیشه سکوریت حرارتی در کشور

تولید کنندگان شیشه سکوریت حرارتی در کشور از بهترین مواد اولیه برای تولید این شیشه ها استفاده کرده اند. برای ساخت شیشه های سکوریت حرارتی از بهترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات پیشرفته استفاده شده و بعد از تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می گردد.

تولید کنندگان شیشه سکوریت حرارتی در کشور

مقایسه شیشه سکوریت حرارتی با دیگر انواع شیشه سکوریت

مقایسه شیشه سکوریت حرارتی با دیگر انواع شیشه سکوریتدر مقایسه‌ای که بین شیشه سکوریت حرارتی با دیگر انواع شیشه سکوریت انجام شد به این نتیجه رسیدند که شیشه سکوریت حرارتی در برابر هرگونه اشعه مقاوم بوده و دچار آسیب نمی شود.

شیشه سکوریت حرارتی در انواع مختلفی از کارهای روزمره از جمله رایانه ، تلفن های هوشمند ، ویندوز ، وسایل آشپزخانه ، محفظه های وان و وسایل نقلیه استفاده می شود.  چرا باید به جای شیشه معمولی از شیشه سکوریت استفاده کرد؟

 در اینجا مزایایی وجود دارد که باید درباره آنها بدانید:

شیشه سکوریت حرارتی، امن تر است. بزرگترین مزیت شیشه سکوریت حرارت دیده شده، نسبت به شیشه های آنیل یا “معمولی” این است که برای ایمنی طراحی شده است.  بر خلاف شیشه های آنیل ، که به تکه های بزرگ و خطرناک می شکنند ، شیشه هایی خوبه  که در تکه های کوچک دانه ای تجمع می شوند که نسبتاً بی ضرر هستند. شیشه های سکوریتی حرارتی، سخت تر است. فرآیند خنک کننده حرارتی که برای ساخت شیشه سکوریت تولید شده است ، آن را بسیار قوی تر از شیشه معمولی می کند.  شیشه سکوریت می تواند در برابر وزش باد شدید ، ضربه مستقیم از ضربات و ضربات ، و انفجار جزئی مقاومت کند.

بیشتر بخوانید :  تهیه شیشه سکوریت ضد خش با قیمتی مناسب

 شیشه سکوریتی حرارتی همان طور که از اسم اش مشخص است، مقاوم در برابر حرارت است، شیشه سکوریت می تواند در برابر دمای 470 درجه فارنهایت مقاومت کند.  این خاصیت باعث می شود تا شیشه ای خنک شده برای استفاده در وسایل آشپزخانه و مناطقی مانند حمام مناسب باشد ، جایی که احتمالاً به طور مرتب با آن در تماس خواهد بود. این شیشه ها کاملاً واضح می باشند، در حالی که فرایند معتدل ، شیشه سکوریت را بسیار سخت می کند ، اما بر وضوح شیشه تأثیری ندارد.  شیشه سکوریت حرارتی کریستالی شفاف و شفاف است ، که باعث می شود در ویندوز ، کیس صفحه نمایش و درهای شیشه ای مفید واقع شود.

خرید شیشه سکوریت حرارتی از نمایندگی معتبر

خرید شیشه سکوریت حرارتی از نمایندگی معتبرخرید شیشه سکوریت حرارتی از نمایندگی شیشه سکوریت ما سبب می‌شود را با قیمت مناسب تر و ارزان تری خریداری نمایید.

شیشه سکوریتی حرارتی، همه کاره است. این شیشه را می توان در هر جایی که مورد نیاز شیشه باشد استفاده کرد.  این باعث می شود یک درب دوش بدون قاب جذاب ، محکم ، محافظ صفحه شفاف و کاملاً شفاف و پایه بی سیم یکپارچه باشد، به راحتی خراشیده نمی شود، فرآیند ساختاری که شیشه سکوریت حرارتی را از نظر حرارتی سخت می کند همچنین باعث مقاوم در برابر خراش می شود.  این باعث می شود شیشه های سکوریت  به یک ماده ایده آل برای درهای شیشه ای ، وسایل آشپزخانه ، محافظ صفحه نمایش تلفن همراه و پنجره های وسایل نقلیه مسافر تبدیل شود.

این شیشه های سکوریت حرارتی، در طرح ها و الگوهای مختلف موجود است. شیشه سکوریت قابل شفاف ، یخ زده ، حکاکی شده ، رنگ آمیزی شده و الگوبرداری شده است.  این مجموعه با الگوها و طرح ها متناسب با نیاز شما موجود است.

بیشتر بخوانید :  خرید انواع شیشه سکوریت چند میل باکیفیت
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *