تولید انواع لوور آلومینیومی تیغه ای

شاید تعداد زیادی از شما بازدیدکنندگان عزیز بار اولی است که نام لوور را می شنوید، اگر بخواهیم یک تعریف کوتاه و کلی برای این نوع سازه ها داشته باشیم می توانیم بگوییم که لوورها سقف های کاذبی هستند که از جنس آلومینیوم تولید شده اند، لوور آلومینیومی تیغه ای در داخل ایران تولید شده که هر کدام از آن ها در اندازه خاصی به بازار عرضه شده است، این نوع سقف های کاذب در نمونه‌های متحرک نیز بوده که طول عمر مناسبی دارند.

تولید انواع لوور آلومینیومی تیغه ای

ابعاد موازی لوور آلومینیومی تیغه ای

ابعاد موازی لوور آلومینیومی تیغه ای مهم ترین مسئله ای که در هنگام خرید لوورها با آن مواجه هستیم ابعاد این سازه ها می باشد، اکثر این مصالح به صورت استاندارد و در اندازه‌های یکسانی تهیه و تولید شده اند که هر کدام از آن ها در بخش خاصی استفاده می شود، اگر با جزئیات زیادی بر روی انواع لوور توجه داشته باشیم متوجه پره‌های می شویم که در میان آن فضای خالی نیز مشاهده می شود.

خوشبختانه شرکت‌های تولیدی توانسته اند محصولاتی را تولید نمایند که در طرح و رنگ های مختلفی مشاهده می شود، تولیدکنندگان توانسته‌اند با تولید لوور آلومینیومی تحول بسیار بزرگی در بخش ساخت و ساز ایجاد نمایند که هر کدام از آن ها در محیط مختلفی استفاده می شود، یکی از ویژگی های این نوع سازه ها قیمت پایین آن ها می باشد که با صرف کمترین هزینه قادر به تهیه نمونه های برتر هستید.

لوور بهترین گزینه برای فضاهای اداری و تجاری است که نمونه های تیغه ای توسط افراد متخصص در این زمینه راه اندازی و اجرا می شوند، بخش مهمی که در هنگام خرید این دست از مصالح باید به آن توجه شود ضخامت و رنگ آن می باشد، شرکت های تولیدی معمولا از رنگ های پودری با ضخامت مناسب برای این نوع سازه ها استفاده می کنند که باعث می شود در برابر عوامل محیطی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید :  فروش ویژه اینترنتی لوور آلومینیومی نما

چگونه می توان اندازه و ابعاد لوور آلومینیومی تیغه ای را برای پروژه خود انتخاب نمود؟

برای انتخاب اندازه و ابعاد لوور آلومینیومی تیغه ای برای پروژه خود، باید ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید.

برای مثال، آیا لوورها برای استفاده در داخل یا خارج ساختمان هستند؟ آیا برای کنترل نور و حرارت هستند؟ یا برای تهویه مطبوع؟بعد از مشخص کردن نیازهای خود، باید به انتخاب ابعاد لوور بپردازید.

برای این کار، ابتدا باید اندازه فضایی که قصد نصب لوور در آن را دارید را اندازه گیری کنید. سپس باید به عرض و ارتفاع فضایی نصب لوور توجه کنید و بر اساس آن، اندازه لوور را محاسبه کنید.

در مرحله بعد، باید به انتخاب ضخامت تیغه لوور بپردازید. ضخامت تیغه لوور باید بر اساس نیازهای شما و شرایط محیطی مانند باد و باران تعیین شود.

برای مثال، اگر لوورها برای استفاده در محیط های بارانی هستند، باید تیغه های ضخیم تری انتخاب شوند تا از آب و هوای بارانی محافظت کنند.

همچنین، باید به انتخاب فاصله بین تیغه های لوور نیز توجه کنید. فاصله بین تیغه های لوور باید بر اساس نیازهای شما و شرایط محیطی مانند نور و حرارت تعیین شود.

برای مثال، اگر لوورها برای کنترل نور هستند، باید فاصله بین تیغه های لوور کمتر باشد تا بیشترین کنترل نور را داشته باشند.

در نهایت، باید به انتخاب رنگ لوور نیز توجه کنید. رنگ لوور باید بر اساس نیازهای شما و شرایط محیطی مانند نور و حرارت تعیین شود. برای مثال، اگر لوورها برای استفاده در محیط های گرم هستند، باید رنگ های روشن تری انتخاب شوند تا از جذب حرارت کمتری برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید :  بازار فروش لوور آلومینیوم مستطیل

با توجه به موارد فوق، می توانید اندازه و ابعاد لوور آلومینیومی تیغه ای را برای پروژه خود انتخاب کنید.

فروشگاه لوور آلومینیومی تیغه ای

فروشگاه لوور آلومینیومی تیغه ای فروشگاه لوور آلومینیومی توانسته این نوع سازه ها را با متریال های مختلفی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد، شما بازدیدکنندگان عزیز اگر می خواهید یک سازه ارزان قیمت در بخش ساختمان استفاده نمایید بهتر است نگاه ویژه ای به انواع لوورها داشته باشید.

مورد بسیار مهمی که باید به آن اشاره کنیم قابلیت ضد آب بودن برخی از لوورهای آلومینیومی می باشد، که بخاطر این موضوع شما با خیالی آسوده می توانید در مکان های بیرونی ساختمان نیز از آن ها استفاده کنید.
جهت دریافت لیست کاتالوگ قیمت این نوع محصولات می توانید با قسمت پشتیبانی ارتباط برقرار کرده تا همکاران ما علاوه بر این که قیمت را در اختیار شما قرار می دهند، شما را با نحوه خرید نیز آشنا خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *