تعرفه نمای آلومینیوم کامپوزیت به چه صورت است؟

تعرفه نمای آلومینیوم کامپوزیت به عوامل متعددی که شامل جنس ورق، ضخامت و کیفیت محصول و حتی نام برند بستگی دارد از این رو هر کدام از آن ها به عوامل و قیمت اجرایی این ورق برمی گردد. برای استفاده از ورق کامپوزیت باید از دو نوع سیستم اجرایی استفاده نمود که شامل: هنگینگ و فیکس بنا می باشد که تعرفه نمای آلومینیوم کامپوزیت در هر نوع متفاوت است به همین دلیل نمی توان به طور مشخص تعرفه نمای آلومینیوم کامپوزیت را بیان کرد.

 

قیمت اجرایی، در هر روش نصب متفاوت است از این رو روش فیکس، روش ساده تری می باشد و به علت نداشتن پیچیدگی ها تعرفه نمای آلومینیوم کامپوزیت ارزان تر و به صرفه تر می باشد. اما در روش هنگینگ به دلیل داشتن زیر ساز آلومینیومی و پیچیده شدن کار هزینه ی بیشتری دارد،  البته در این نوع از روش طرح های به دست آمده پیچیده تر و زیبا تر می باشد، در این روش به دلیل افزایش استفاده از ابزار آلات بیشتر و هم بردن زمان بیشتر و همچنین استفاده از نیروی کار ماهر تر قیمت افزایش پیدا می کند.

تعرفه انواع ساده و پیچیده نمای کامپوزیت

 

البته شایان ذکر است که هر کدام از این روش های گفته شده دارای مدل های مختلف و متنوعی هستند که تعرفه نمای آلومینیوم کامپوزیت را تغییر می دهد البته استفاده از مدل های ساده تر قیمت پایین تری دارند. استفاده و اجرای این طرح نیازمند نیروی مجرب و حرفه ای است که در سایر حرفه ها مانند: داربست بندی، جوشکاری و … مدرک معتبر دارند و در اجرای کارشان استاد هستند.

 

اجرای نمای ورق کامپوزیت برای اولین بار در آلمان به وجود آمد و استقبال به عمل آمده نشان دهنده ی وجود کیفیت بالا در این طرح و نما می باشد. تعرفه نمای آلومینیوم کامپوزیت با توجه به نام برند ورق کامپوزیت، ضخامت ورق، میزان خواص ورق کامپوزیت، تنوع رنگ آن، ضد حریق بودن یا نبودن آن، ضد خش بودن و سایر مدل ها و طرح های آن متغیر است. برای خرید ورق های آلومینیومی کامپوزیت توجه شدیدی به این داشته باشید که به همان اندازه که احتیاج دارید در انبار وجود داشته باشد چون سفارش دوباره آن طرح و رنگ هم زمان بر می باشد و باعث تفاوت در رنگ نیز می شود.

 

 

بیشتر بخوانید :  بازار فروش کامپوزیت نما داخلی